Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Övr. Hund Ja, nu har jag äntligen fått en hyfsad bild på tokstollen :) [/IMG]
Svar
9
· Visningar
820
C
Övr. Hund Jag trodde jag hade sett det mesta.Jag såg att min vovve hade något som jag bara trodde hade nåt som är vanligt i ögonvrån och när jag...
Svar
2
· Visningar
1 306
Senast: crazy
·
Övr. Hund I går var min lilla cockertjej ute och lekte med sin kompis när hon plötsligt började skrika och halta :cry:. Vet inte vad som hände...
2
Svar
23
· Visningar
3 602
Senast: fjolltroll
·
H
Övr. Hund Hakade upp mej på en artikel i tidningen idag. Den handlade om att en rottweiler hade attakerat en tax. "En kvinna va ute på promenad...
2
Svar
24
· Visningar
2 335
Senast: Flo-Jo
·
Övr. Hund från Izor och hans Lill-matte kommer här:
Svar
2
· Visningar
717
Senast: Tiggertjejen
·
Övr. Hund måste bara visa lite bilder jag tog igår. klicka för större. Säl ?:p såhär sitter nicke hela dagarna när dörren är öppen :p...
Svar
11
· Visningar
900
Senast: enjes
·
M
Övr. Hund Jag undrar vad jag ska göra när valpen (tolv veckor) gnäller. Just nu är jag tvärsäker på att han gnäller bara för att jag ger lite tid...
Svar
4
· Visningar
868
Senast: martha
·
Övr. Hund Hur klarar er hund värmen? Ändrar ni rutinerna på sommarna, och går till exempel bara ut på morgon och kväll? Hur gör ni? Min stora...
Svar
17
· Visningar
999
Senast: crazy
·
Övr. Hund har funderat lite nu igen :p Vilka färger är vanligast på dessa hundar? när jag tittar runt ser jag mest svarta, bruna (vissa med...
Svar
1
· Visningar
889
Övr. Hund Är det nån som vet en kennel i Bollnäs där dom föder upp Collie? Tacksam för svar! :bow:
Svar
1
· Visningar
594
Senast: Farinen
·
Övr. Hund an min granne och hans hund.Ja det är väl igentligen gubben(medelålders karl) som jag ska ösa galla över.Så här är det han har alltså en...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: citron
·
J
Övr. Hund Jag vet att det är väldigt olika hur mycket det kostar i månaden att ha hund. Funderar på att skaffa en labrador. I en tidning läste jag...
Svar
12
· Visningar
945
Senast: Trissa
·
Övr. Hund ... med era hundar vid åska? Fick inspiriation från hästhantering och dessutom var det åska häromdan. Jag har lärt mig att man ska vara...
Svar
9
· Visningar
975
M
Övr. Hund Jag ska börja med ensamträning på valpen och jag vet att det skulle gå väldigt mycket bättre om han fick vara med tiken (som har fri...
Svar
4
· Visningar
724
Senast: Enya
·
H
Övr. Hund I år verkar det vara mygginvation och våran valp har redan fått några myggbett. Tänkte höra vad ni använder till era hundar för att...
Svar
5
· Visningar
1 016
Senast: Pangare
·
J
Övr. Hund är eran hund ensam på dagrna? Har ni den på hunddagis?
Svar
10
· Visningar
867
Senast: *mathilda*
·
Övr. Hund Vi har fått en livs levande mossrivare och ogräsrensare! :D Så fort mamma eller pappa börjar rensa i rabatterna är Izor där och ska...
Svar
11
· Visningar
1 286
Senast: Humzan
·
Övr. Hund Min valp (10 v) blev DHPPI-vaccinerad den 1/6 i Ultuna. Nu ska hon snart få sin andra spruta (om drygt en vecka), måste detta också ske...
Svar
5
· Visningar
967
Senast: Kilauea
·
W
Övr. Hund Hur mycket motionerar ni eran/era hundar på en dag?
2
Svar
25
· Visningar
1 814
Senast: CA
·
Övr. Hund Jajamensan, valp-bilder ;) Jag och pojkvän var hundvakt åt denna sötnos idag under ett par timmar. :) Hunden i fråga är en...
Svar
18
· Visningar
1 216

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka