Min lilla bebis har brutit benet!!

Sv: Min lilla bebis har brutit benet!!

Hur har hon/du klarat av att vara så pass lugn hela tiden? Hur har ni sysselsatt er?
Vad skönt att hon är bättre, läskigt att bryta benet sådär...
Pinglan

åå vilken söt liten hund.
är allt bra avundsjuk på dej med en sån fin hund, men det är ju synd att den har brytit benet, men jag hoppas att allt går bra. :love:

Det har varit det svåraste, att se till att hon inte flänger runt.
Men jag har fått ha henne kopplad hela tiden när jag varit med henne och när hon varit ensam har hon fått sitta i buren.
Det är ju en himla tur att jag är hemma på dagarna annars vete tusan hur det hade gått.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 777
Hundhälsa Så kortfattat som det är möjligt: Tiken fick livmodersinflammation. Livmodern hade varit sluten men började till sist blöda. Den vägde...
2
Svar
23
· Visningar
5 816
Senast: Viva
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
2 388
Senast: Mkb
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 073
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka