Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Eller? Ibland kan jag komma igång och fundera lite kring det här med hundar och hundskötsel, och varje gång får jag lika dåligt samvete...
Svar
11
· Visningar
1 465
Senast: IndianaJones
·
C
Övr. Hund Tjingeling! På fredagen den 9juli hämtar jag hem mitt tillskott till min flock. En liten pojke. Vad han ska heta vet jag inte riktigt...
Svar
8
· Visningar
1 159
Senast: Ferrari
·
S
Övr. Hund Fick idag reda på att min 14-åriga Jack russel har kraftigt förhöjda levervärden, det ena är 10x normalt och den andra ligger på 5x...
Svar
5
· Visningar
943
Senast: TurboDevil
·
Övr. Hund Började avmaska hunden i måndags med Axilur. Han ska ha en tablett om dagen i 3 dagar. Så första fick han i måndags. Han var då som...
Svar
2
· Visningar
1 296
Senast: Seabaz
·
E
Övr. Hund ... är i ett sådant läge att jag måste få råd från andra. För 1 år sedan fick jag ta bort min labrador pga meningit. Han ligger...
2
Svar
33
· Visningar
2 888
Senast: Casper
·
D
Övr. Hund Japp, nu vill jag och stooora pudeln åka och visa upp oss :D Hur är det där egentligen med utställnigar och så ?! Vart börjar man...
Svar
2
· Visningar
639
Senast: Kilauea
·
L
Övr. Hund hej hopp allt väl med allesammans? Jo nu är de såhär va , att ja har börjat fundera på hund liksom. jag har alltid varit en...
Svar
1
· Visningar
729
·
V
Övr. Hund Här är en tokig bild på min Schnauzer Viran när hon är 5 månader gammal juli 2004. Är det någon annan som har nån tokig bild så visa...
Svar
4
· Visningar
1 073
·
O
Övr. Hund Nu är det bara drygt en vecka kvar till planerad valpning. Men det ser ut som om hon ska valpa vilken sekund som helst! Hon är rund...
Svar
3
· Visningar
838
Senast: Maggan_p
·
Övr. Hund Har träffat på en familj som lämnar sin vuxna hanhund i trädgården när de åker iväg. Där är staket runt hela tomten och hunden kan gå in...
Svar
14
· Visningar
5 942
Senast: Calazirya
·
R
Övr. Hund hittade en fästing på min hund igår. däe fästingen satt var det e knöl stor som en femma ungefär. vad kan det vara? han har inte ont i...
Svar
13
· Visningar
1 310
Senast: Dolarino
·
H
  • Låst
Övr. Hund Hej hej alla :) Är lite nyfikna på vilka hundraser ni gillar bäst och varför ni skaffade den hund/hundar ni har idag?
Svar
5
· Visningar
1 121
Senast: GaurdianAngel
·
  • Låst
Övr. Hund Mn gamla blandrastik Jaffa Bapelsin har ju börjat bli lite till åren nu...(14 i augusti) än är hon skapligt pigg, men som sagt dagrna...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
7 012
Senast: mysko
·
B
  • Låst
Övr. Hund min mamma och hennes sambo har skaffat en liten valp , de har haft honom i 2 veckor nu och snart ska de på semester och jag och min...
8 9 10
Svar
190
· Visningar
11 369
Senast: Farinen
·
C
Övr. Hund Tänkte höra lite med er på hundsidan hur ni gör med människor som kommer fram och hälsar på era hundar när ni är ute och går. Jag är...
Svar
9
· Visningar
1 000
Senast: Cuaifeach
·
Övr. Hund ;) Fick några fina bilder på min plutten idag. Visst är han fin? Även om han inte står riktigt korrekt så är detta den bästa...
Svar
19
· Visningar
1 454
Senast: satanic
·
Övr. Hund Nån som har nå bra sidor där man kan köpa hundgrejjer? Typ halsband, koppel och sånt men framförallt Wp -selen! (Selen i övrigt också...
2
Svar
35
· Visningar
2 082
Senast: Ramona
·
W
Övr. Hund Hejsan!! Är det någon som har en jack russel? Som kan visa bild? Jag skulle så gärna vilja ha en långbent jack russel :love: Men vi...
Svar
8
· Visningar
9 867
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Pojken ska köpa en fralla :love: - fransk bulldogg - och jag har hjälpt honom leta efter lite kennlar. Han ska ringa till två av dem...
Svar
9
· Visningar
964
Senast: Bebben
·
M
Övr. Hund Måste bara skryta lite över hur stolt jag är över valpen :love: Börjar först om hur han var igår, han var ett helvete rent ut sagt...
Svar
6
· Visningar
940
Senast: millansnillan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka