Sv: Valpfråga
Jag tror faktiskt inte att lady vip är intresserad av just hur snygg en hund är, utan hennes hund är AVLAD för ett speciellt ändamål....och det är inte att vara snyggast
En del hundar är avlade för vissa uppgifter förstår du...din hund är avlad för jakt...inte för snygghet . å andra sidan har dom förstört golden så mycket så de kvaliteer de SKA ha finns inte längre....nu är dom bara vita o tråkiga...
Farinen skrev:kan inte annat än att skratta åt dig...Ursäkta men hahaha! Tror inte att din Blandis är speciellt snyggare än min Golden iaf...tillåt mig asgarva!! Stackars är ju blandras! Jag har inte trasslat in mig i nåt..snarare är det väl du stackars lilla flicka som trasslat in dig i nåt du inte kan komma ur! Nu får du lägga ner...sussa sött för nu är det kanske läggdags för dig! Klockan är ju snart åtta
Jag tror faktiskt inte att lady vip är intresserad av just hur snygg en hund är, utan hennes hund är AVLAD för ett speciellt ändamål....och det är inte att vara snyggast
En del hundar är avlade för vissa uppgifter förstår du...din hund är avlad för jakt...inte för snygghet . å andra sidan har dom förstört golden så mycket så de kvaliteer de SKA ha finns inte längre....nu är dom bara vita o tråkiga...