Valpfråga

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Valpfråga

Farinen skrev:
kan inte annat än att skratta åt dig...Ursäkta men hahaha! Tror inte att din Blandis är speciellt snyggare än min Golden iaf...tillåt mig asgarva!! Stackars är ju blandras! Jag har inte trasslat in mig i nåt..snarare är det väl du stackars lilla flicka som trasslat in dig i nåt du inte kan komma ur! Nu får du lägga ner...sussa sött för nu är det kanske läggdags för dig! Klockan är ju snart åtta

Jag tror faktiskt inte att lady vip är intresserad av just hur snygg en hund är, utan hennes hund är AVLAD för ett speciellt ändamål....och det är inte att vara snyggast:crazy:

En del hundar är avlade för vissa uppgifter förstår du...din hund är avlad för jakt...inte för snygghet . å andra sidan har dom förstört golden så mycket så de kvaliteer de SKA ha finns inte längre....nu är dom bara vita o tråkiga...

Farinen skrev:
kan inte annat än att skratta åt dig...Ursäkta men hahaha! Tror inte att din Blandis är speciellt snyggare än min Golden iaf...tillåt mig asgarva!! Stackars är ju blandras! Jag har inte trasslat in mig i nåt..snarare är det väl du stackars lilla flicka som trasslat in dig i nåt du inte kan komma ur! Nu får du lägga ner...sussa sött för nu är det kanske läggdags för dig! Klockan är ju snart åtta

:rofl: :rofl: :rofl: (inte för att vara elak alla kan ju missuppfatta saker nån gång då och då men det här var riktigt roligt ;) )

Här kommer en snygg hund 14 år gammal! :love:
toss1.jpg

samt en söt 8 åring
skrållan4.jpg

samt resultatet av dessa två :idea:
effie2.jpg

I mina ögon mkt vackrare än en blek Golden retriver :p

Jättefina! Den sista ser ut som vår nya valpis vi hämtar imorgon.
By the way.......... :rofl: ..........det syns att du är hästägare som har grimskaft som koppel :rofl: . Det måste vara något visst med vårat släkte!!!!

Det finns nog bara en barnslig idiot här :smirk:

Tror de flesta på detta forum skriver under på att det är du i detta tillfälle :D

Trodde du hade lagt ner din barnsliga attityd ? :confused:

Welsh skrev:
Här kommer en snygg hund 14 år gammal! :love:
toss1.jpg

samt en söt 8 åring
skrållan4.jpg

samt resultatet av dessa två :idea:
effie2.jpg

I mina ögon mkt vackrare än en blek Golden retriver :p

Oj kan du inte minska bilderna eller vet du inte hur man gör??!!! Ja det är ju din åsikt..jag tycker inte att de är vackrare. Men det är ju en åsikt man inte får ha här haha

Calazirya skrev:
Det finns nog bara en barnslig idiot här :smirk:

Tror de flesta på detta forum skriver under på att det är du i detta tillfälle :D

Trodde du hade lagt ner din barnsliga attityd ? :confused:

Jag skriver under!

Jaopp, det gör jag. För jag tycker inte om din dåliga stil.
Speciellt när du kör med ord som min 11 åriga brorsa använder sig av. Du beter dig som honom också, du verkar tro att du är den mest underbara personen på jorden. Att bara du gör rätt och tänker rätt! Stämmer det?
Fast, min brorsa erkänner sina misstag iaf. :devil:

Ferrari skrev:
Jaopp, det gör jag. För jag tycker inte om din dåliga stil.
Speciellt när du kör med ord som min 11 åriga brorsa använder sig av. Du beter dig som honom också, du verkar tro att du är den mest underbara personen på jorden. Att bara du gör rätt och tänker rätt! Stämmer det?
Fast, min brorsa erkänner sina misstag iaf. :devil:

JA men herrgud så rätt du har..Kalrt jag tycker att jag är bättre än alla :devil: :devil: :angel: :angel: Va duktig du är..hur kunde du veta det

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 243
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
956
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 605
Senast: fixi
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka