Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

E
Övr. Hund Jag befinner mig juh i USA nu, och min hund tas för närvarande om hand av mitt ex. Nu ser det ut som om jag stannar här c:a ett halvår...
Svar
18
· Visningar
1 247
Senast: Darby
·
L
Övr. Hund Är dom inte underbara så säg! :o :D
Svar
6
· Visningar
928
Senast: Timsetim
·
M
Övr. Hund Min "älskade" :) 16 månaders tik sticker ifrån mig när vi är ute och går. Ibland är hon jätte duktig och stannar fint kvar men sen får...
Svar
9
· Visningar
952
Senast: Marre.N
·
Övr. Hund Min hund är oerhört begåvad och löser många problem, kanske inte alltid på det sätt vi tänkt oss, men ändå... Tyvärr finns det en sak...
Svar
12
· Visningar
1 026
M
Övr. Hund Hoppas ni i9nte tröttnar på mig :D Jag har funderat, familjen har funderat och tre av fyra vill absolut ha en engelsk cockerspaniel...
Svar
6
· Visningar
1 092
Senast: Malin_L
·
B
Övr. Hund Sedan i förgår har min hund varit jätte sjuk & vetrinären har trott att det har fastnat nått i tarmen men dom såg inget på röngen så...
Svar
8
· Visningar
810
Senast: Aningsfull
·
D
Övr. Hund Hejsan Nu har jag efter mycket om och men bestämt mig. Den dagen vi känner att vi kan skaffa hund så kommer det att bli en pincher (en...
Svar
14
· Visningar
5 393
Senast: Daun
·
B
Övr. Hund gaah håller på att oroa mig till döds , vovven är sjuk. Han har spytt hela dagen och vill inte äta men han dricker ibland själv om man...
Svar
5
· Visningar
859
Senast: Bonbina
·
Övr. Hund när jag kom hem i förrgår låg det stora tussar med hår på soffan och när jag kollade igenom minina såg jag att magen var mer tunnhårig...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 408
Senast: Milosari
·
Övr. Hund I dag fyller min gumma år 11 år Pigg och kry. Orkar inga långa promenader . men leka på tomten är kul. :bump: :bump: :bump: :bump...
Svar
1
· Visningar
610
Senast: moe
·
Övr. Hund Idag skall jyckens stygn bort och då är det slut på rymdhundsdagarna :D
Svar
8
· Visningar
916
Senast: Magnus_J
·
A
Övr. Hund Finns det några här på buke som har en GD och kan bäretta lite mer om rasen? har läst lite om dom, och tycker dom värkar vara en...
Svar
3
· Visningar
797
Senast: Bebben
·
S
Övr. Hund I helgen gjorde jag MH med min "lille valp" (1.5 år) och det är ganska intressant att se reaktionerna. Hur många av er har gjort MH med...
Svar
14
· Visningar
984
Senast: skrocken
·
A
Övr. Hund Min herdehundskille på 12 veckor har plötsligt börjat skälla på andra hundar när han är kopplad. Är han lös sitter han mest och tittar...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: Annapanna
·
J
Övr. Hund Jag har en bearded collie som är 7 år. Han är så otroligt lat, eller är något annat fel... Tar man i kopplet så går han och lägger...
Svar
3
· Visningar
698
Senast: voltigehoppare
·
P
Övr. Hund Ja, Jesper, den nya bc´n. Det har gått mycket bättre än jag väntat mig. Jag hade ställt in mig på en stresspelle som jag skulle börja...
Svar
1
· Visningar
668
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Här kommer lite frågor * Calazirya försöker komma ifrån pluggandet * 1) Ras? 2) Ålder? 3) Kön? 4) Varför valde du just den...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 045
Senast: QuickStar
·
F
Övr. Hund Hmm detta är precis som det låter! Vår gosse, en blandras på 2 år har fått för sig helt plötsligt att det bara går att dricka vattnet...
Svar
5
· Visningar
695
Senast: fuxdamen
·
A
Övr. Hund Jag satt coh funderade hemma och blev lite nyfiken på hur ni andra gjort med era valpar, hur tidigt började ni använda kommandon och...
2
Svar
20
· Visningar
5 873
Senast: Annapanna
·
E
Hundträning nu är det så att jag och min sambo har en underbar pyrenéervalp på 4 månader, och pyrrisarna är ju av naturen mkt svåra att ha lösa...
Svar
1
· Visningar
1 030

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka