Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund En kvinna i England dömdes igår till tre månaders fängelse för djurplågeri. 2003 hittades 271 djur, varav 246 :eek: hundar i kvinnans...
Svar
12
· Visningar
1 068
Senast: Itchie
·
J
Övr. Hund ja, nu är hunden klippt för sommaren, all lång päls är borta :D guud så skönt. Tänkte delge några bilder med er alla :b Ingen av...
Svar
6
· Visningar
942
Senast: juhanna
·
Övr. Hund Måste man vaccenare innom 12 månader (som det är för hästar) eller kan man typ vaccenera säg två månader efter det gått ett år sen sist?
Svar
1
· Visningar
647
Senast: Charmils
·
S
Övr. Hund Hur gammal måste hunden vara för att man ska få börja träna agility? har en rätt liten kille som säkert kommer växa klart rätt fort och...
Svar
6
· Visningar
942
Senast: Vaccan
·
Övr. Hund Nån om har några bra länkar till sidor där folk säljer hundar??
Svar
3
· Visningar
673
Senast: raven_82
·
Övr. Hund Tanken slog mig igår när jag och min mor var ute och gick med deras gråhund. Givetvis hade vi vår hund kopplad! Vi passerar en grusväg...
2
Svar
21
· Visningar
1 642
Senast: Enya
·
Övr. Hund Tänkte skriva en tråd om hur man får bukt med diarré hos valp, men orkade inte i går. I morse upptäckte jag att båda mina barn har ont i...
Svar
10
· Visningar
23 718
Senast: Enya
·
Övr. Hund Har en broken haired JRT och hon borjar nu bli lite val harig. Har bara haft slatharig innan, sa jag vet inte hur jag ska rycka. Jag...
Svar
4
· Visningar
1 301
Senast: Wishes
·
M
Övr. Hund Jag blir så less... Vi har nu fått hem vår nya valp och är jätteglada. men det verkar som att vissa människor bara vill göra allt för...
Svar
3
· Visningar
1 046
Senast: GaurdianAngel
·
O
Övr. Hund Jag har varit väldigt förkyld sista veckan och har inte haft möjlighet att gå ut med hunden. Nu har jag ju turen att ha en liten hund...
Svar
4
· Visningar
835
Senast: Orzon
·
P
Övr. Hund Vi fick i dag reda på att vår 11 åriga Dobermantik troligtvis har cancer. :cry: I lördags hoppade hon omkring och var som vanligt men...
Svar
10
· Visningar
9 440
Senast: PeRosa
·
C
Övr. Hund Är det någon här som använt sej av fryst semin på hund?Vad ligger omkostnaderna på för seminering osv??Vad har ni fått betala för...
Svar
12
· Visningar
1 867
Senast: crazy
·
Övr. Hund Nu vill jag se roliga bilder på era hundar, när de har riktigt kul, vid tex. träning, lek osv. Såhär får mina vovvar ha det ibland på...
2
Svar
30
· Visningar
2 562
Senast: Hera
·
I
Övr. Hund Till midsommar kommer vårat lilla nyförärv hem! :bump: Det är ju uppfödaren som döper hundarna, men oftast blir det ju lite lustiga...
2
Svar
21
· Visningar
8 872
Senast: antiloop8
·
J
Övr. Hund Hejsan! Jag går och funderar på om jag ska ta och skaffa hund om något år eller så lagom till att jag flyttar hemifrån. Eftersom jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 198
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag och min pojkvän fundera på att skaffa hund. :banana: Vi har äntligen lyckats komma överens om en ras nämligen...
Svar
6
· Visningar
856
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Hejsan! Jag är mitt i ett dilemma med olika hundraser. Jag hittar en ras men så hittar jag väldigt mycket negativt och går vidare...
2
Svar
30
· Visningar
3 166
Senast: Mynta2
·
J
Övr. Hund Vi har anmält Leo till korning nu i sommar, han ska testas både mentalt och exteriört. Det hela ska bli väldigt kul, men jag är lite...
Svar
11
· Visningar
1 435
Senast: julia_v
·
G
Övr. Hund Ja, hur fungerar det. Enligt vet. så får jag inte vaccinera tiken nu, då hon ska gå på antibiotika i 10 dagar. Under dessa dagar så går...
Svar
6
· Visningar
1 314
Senast: Tippan
·
G
Övr. Hund Var ju till vet. med hunden i fredags pga av diffus hälta som hoppar mellan fram och bak. Ökad törst bla. Misstänkte borrelia eller...
Svar
14
· Visningar
1 075
Senast: Tippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30