Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har inte hållt hus på forumet så himla länge, nåt år sådär. Men det är nog mer tjaffs här än på hästsidorna ändå :angel: Är...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 148
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Nu har något hänt som fått mig att fundera. Min hund har kissat inne och vi har varit ute flera ggr som vanligt idag på kissrundor...
Svar
10
· Visningar
990
Övr. Hund Jag brukar rasta en kompis hundar och skulle idag gå två vändor med dem. Under den andra vändan beslöt jag mig för att gå lite längre än...
Svar
18
· Visningar
1 855
Senast: Kaiten
·
C
Övr. Hund Hejsan Jag har tingat en liten valp som jag framförallt ska tävla agility med. Då hunden jag har är döpt efter den sagolika vita...
Svar
9
· Visningar
1 363
Senast: Zlatan
·
Övr. Hund Nu är jag argare än argast!! :mad: Bor för första gången i mitt liv mitt i stan med mina hundar. Har bott här sen 3 januari i...
Svar
7
· Visningar
1 197
Senast: Calazirya
·
M
Övr. Hund ......... för första gången nu i sommar *glp* Skit nervös. Ska ner till Tvååker den 9/7 men min vovva. Har aldrig ställt ut innan men...
Svar
10
· Visningar
861
Senast: giowanna
·
B
Övr. Hund Hej, har lite funderingar gällande val av skydd mot fästingar på min hund. Här finns de inte än så länge, men ska ju ner till Skåne...
Svar
4
· Visningar
877
Senast: Clintan
·
P
Övr. Hund Ja, så var han ju då här på besök igår, bc-hannen. Vad ska jag säga, det var lite svårt att bilda sig en uppfattning om honom för han...
Svar
1
· Visningar
737
·
C
Övr. Hund Hejsan Jag har tingat en liten valp som jag framförallt ska tävla agility med. Då hunden jag har är döpt efter den sagolika vita hästen...
Svar
3
· Visningar
831
Senast: Zlatan
·
Övr. Hund Ångest! Min valp åt upp mitt örhänge igår, och jag är så orolig att det skall bli något fel på honom! Det är en dobermannvalp snart 4...
Svar
3
· Visningar
7 099
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Som ni kanske kommer ihåg har min ögonsten titt som tätt haft lite problem med kliande öron. Nu misstänker jag att han fått någon slags...
Svar
6
· Visningar
1 101
Övr. Hund Lillen somnade igår kväll vid ca 23-tiden efter att ha varit ute och kissat, bajsat och busat en del! I morse väckte jag honom vid...
Svar
5
· Visningar
883
Senast: Aningsfull
·
W
Övr. Hund Vilken är den bästa åldern på en tik att få valpar? Hur gammal ska hunden vara innan man tar valpar på tiken som yngst och äldst...
Svar
8
· Visningar
19 993
Senast: SusanneO
·
Övr. Hund Enya som är 5 år i sommar är försäkrad i Agria sedan länge och Flappi som vi haft i två månader står ännu på förra ägaren, tills alla...
Svar
3
· Visningar
828
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ni som har lite mer krävande raser, och som är väldigt aktiva med era hundar.. Hur mkt tid lägger ni ner på träning,tävling och...
Svar
4
· Visningar
817
Senast: lady_vip
·
G
Övr. Hund ....på nätet, jag vill inte ha såna där id-tuber utan graverade brickor med telefonnummer på. "Någon" brukar ju stå på eurohorse och...
Svar
4
· Visningar
1 644
Senast: Sassy
·
W
Övr. Hund Nu behöver jag alla råd jag kan få av er.... Har en 11 veckors schäfervalp hemma, kom för 4 dagar sedan. Från att aldrig ha fått kissa...
Svar
7
· Visningar
2 536
Senast: escodobe
·
N
Övr. Hund Jag har den senaste tiden funderat på att skaffa hund, uppvuxen med hundar runt mig så det känns som det hör till att ha en liten(stor)...
Svar
8
· Visningar
1 012
·
Övr. Hund Nu ska våran Duki, eller ja; Duke Vom Deipen Brook som hans hela riktiga namn är, para sig med en tik och få en sista kull. Sen så...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: astronaut
·
Övr. Hund Någon som vet någon bra leverantör till en bra bur? Vi ska byta bil och behöver en ny bur. Någon bra hemsida vore fint. Någon som kan...
Svar
1
· Visningar
1 047
Senast: minoogolden
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka