Lite fårgor till er här

Sv: Lite fårgor till er här

så du menar att en hund som inte blir jaktchampion är en dålig hund (som inte kan jaga alls då, tar jag mig friheten och spårar vidare?)

Ja det måste jag säga. Den klarar ju uppenbart inte att genomföra vissa uppgifter som det är "meningen" att det ska klara av. Tänk efter, VARFÖR klarar den inte det? Tänk från det hållet. Vart brister det? stress, hård mun, förighet, kämparlust? etc etc

*studerar denna tråd med en bunke nypoppade popcorn och lutar mig tillbaka. Filmen ikväll är bara att glömma. Detta är action på hög nivå*

Love_travare skrev:
*studerar denna tråd med en bunke nypoppade popcorn och lutar mig tillbaka. Filmen ikväll är bara att glömma. Detta är action på hög nivå*

Ha ha ha... :rofl: :rofl: :D

Själv ska jag dra gonattmössan över öronen.

GNATT!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 111
Senast: Kajsalisa
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 679
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 247
Senast: Hermelin
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 986
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka