Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
kliandet försvann till på måndagen så jag ringde inte vet. men idag började hon klia sig igen och när jag kände efter upptäckte jag en bula. den sitter inte vi själva spenen utan mellan spene 1 och 2 räknat bakifrån. den är stor och lite mjuk (som en svullnad) och det verkar inte göra direkt ont när jag klämmer, men hon reagerar (tittar). den sitter inte heller vid huden utan ganska långt in (känns lite dåligt när hon ligger, men tydligt när hon står upp. nu ser jag bara stora blinkande bokstäver som säger JUVERTUMÖR (fast jag hoppas och tror att det inte är det). men om det nu skulle vara så, hur behandlar man? hur ser prognosen ut? någon som varit med om det? vad har det kostat (måste jag ta banklån)?
Hon är väl försäkrad? Usch, det känns som att jag stressat upp dig till att tro det Hur som så blir det ju inte så mycket med försäkring. I övrigt vet jag inte...
jodå, hon är försäkrad. tittade på agrias hemsida om vad man betalar vid juvertumörer och det var inte alls så farligt. jag har visserligen folksam, men det borde vara ungefär samma.
Min kompis har en kastrerad hane...när vi var ute med dom så fräste hon till och visade med bestämdhet att hon inte var intresserad....men när vi gick in och hundarna var ensamma ute så var hon så pilsk att hon gick framför honom och tvärnitade o backade mot honom Han tyckte att allt bara var genant......
Japp japp. Det har jag varit med om. Ringde veterinären när jag upptäckte knölar i min hunds juver. Dom sa avvakta, jag sa nej. Det visade sig att hon hade både tumörer och bråck. Dom opererade och hon har mått bra sen dess Men hade inte brocket blivit opererat hade det kunnat gå illa.
Kostade mig 10 000 men då är hon oförsäkrad Sen så varierar ju priserna rätt kraftigt mellan olika kliniker åxå.
nu har vi fått tid hos vet. kl 14.15 ska vi vara där. poliklinikavgiften går på 390 kr och sedan tillkommer ev röntgen på 1020 kr. nu får ni hålla tummar och tassar på att det inte är något allvarligt!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.