Vilket är att föredra?

Sv: Vilket är att föredra?

Eller så beror det på osäkerhet... Ingen av dem kan kommunicera riktigt och var då dessutom kopplade.

//E

Förmodligen är det så, de höll på snurra runt och trasslade lite.

Izor behöver mer hundkontakt, det är vi medvetna om.
Vi har fd grannar en bit bort som har en bichon frise (stavas?).
Izor och Wilma har bara träffats två gånger än så länge sedan åkte hon på semester.
Jag tror att de kan bli bra lekkamrater, hon är dessutom lite äldre än Izor så han kan nog lära sig lite av henne (Wilma satte dessutom Izor på plats när hon tyckte att han blev lite för jobbig).

Vill inte ha en kontaktsökande hund annat än mot mig. Föredrar att inte använda koppel och det skulle inte gå om hunden ville hälsa på kreti och pleti. Jag har valt en vallhundsras- väldigt mjuka och ganska reserverade hundar. Terrier och retrivers- nej tack. Skulle aldrig orka ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
3
· Visningar
481
Senast: Trott
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 943
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Hej, känner mig vilsen och vet inte hur jag ska göra. För en vecka fick jag hem en 9 veckor gammal valp. Eftersom hon kommer behöva vara...
Svar
8
· Visningar
936
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 013

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat