Ska någon ställa i Västerås nästa helg (Wästmanlands Internationella)?

Sv: Ska någon ställa i Västerås nästa helg (Wästmanlands Internationella)?

Ska ställa på söndag, grupp 8.

Weeii många som ska dit... Håll koll på en galen Grand Danois och en alldeles för liten matte som lystrar till namnet virrpanna....

Putt putt!
Bara 2 dagar kvar och de lovar regn..... :crazy: men vi kommer ändå!

Ja asså vad häder och det hällregnar imorgon :( De kan ju inte bedömma dyngsura hudar....då kan de ju få helt fel bedömning. Sen är det ju inte alls roligt om det öser ner,,,,Hoppas verkligen att det är uppehåll *håller tummarna*

Det är så himla skönt att man har en korthårig hund.. regnar det så behöver jag inte (vilket jag iofs inte heller tänkt) duscha honom ikväll... *S* Jag ska nog klippa hans klor, men mer förberedelse behövs inte till min Ridgeback.. :-)

Vad har ni för startnummer allihopa? Och vilka tider gäller för er? Vore kul om vi kanske kunde säga HEJ till varandra?!?!

Vi ställer redan klockan 0900, i ring 16. Vi har startnummer 3077.

Jag är i ring 8. Men är 45 hundar före mig, så jag räknar att vara där runt 10-tiden. Men lär ju inte gå in i ringen före 11.

Jag släpar nog med mitt tält, så man slipper bli genomblöt. Har blivit det en gång i Västerås förut, och det räcker :-)
Hemlig är i ring 7 tror jag, så hon kan ju komma och stå i mitt tält om hon vill :-) Andra är också välkommna så klart.

Liknande trådar

Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 097
Senast: Rie
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 471
Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
29 998
Senast: Hedinn
·
Äldre I morgon lördag smäller det!! Vi får äntligen se vem som vinner ESC i år, och hur det går för våran egen Benjamin Ingrosso...
30 31 32
Svar
638
· Visningar
30 929
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar