(nu kom jag faktiskt ett steg längre i min bearbetning av denna onda händelse)
Du har haft några tuffa dagar, med både ESC och GoT.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
(nu kom jag faktiskt ett steg längre i min bearbetning av denna onda händelse)
Du har haft några tuffa dagar, med både ESC och GoT.
Men vad stört. Minns att jag reagerade på deras poäng dock, för den skilde sig så extremt mot alla andras. Var ju en himla tur att det inte blev en annan vinnare för det i alla fall, med tanke på hur jämnt det var hade ju det lätt kunna hända.https://www.aftonbladet.se/nojesbla...?eav=7f4973978511c4ec2a3f0e78594e2b432d5d35c3
Ha! Lundvik kom femma, inte sexa. Fast han kom bara tvåa hos jurygrupperna, var Nordmakedonien som vann där.
Så jäkla skönt att vi petade ner Norges hemska låt ett snäpp!
Länder placerade 1-5 slipper väl kvala året därpå dessutom?Femma för Sverige tycker jag för övrigt är helt okej! Är alltid nöjd med 1-5.
Nä, bara ettan väl? De andra som slipper är the big five: England, Tyskland, Spanien, Frankrike och Italien.Men vad stört. Minns att jag reagerade på deras poäng dock, för den skilde sig så extremt mot alla andras. Var ju en himla tur att det inte blev en annan vinnare för det i alla fall, med tanke på hur jämnt det var hade ju det lätt kunna hända.
Länder placerade 1-5 slipper väl kvala året därpå dessutom?
Stämmer säkert. Jag litar mer på din kunskap om min i detta. Fick för mig att nån sa under finalen att de fem bästa blev direktkvalificerade, men kan vara jag somNä, bara ettan väl? De andra som slipper är the big five: England, Tyskland, Spanien, Frankrike och Italien.