Ingen aning? Att autotune ställde till det kanske? Oavsett så är det kasst@Ninnurur Haha! Men vad menar de med ”egentligen”, skulle någon ha saboterat ljudet som 200 miljoner tittare faktiskt hörde?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen aning? Att autotune ställde till det kanske? Oavsett så är det kasst@Ninnurur Haha! Men vad menar de med ”egentligen”, skulle någon ha saboterat ljudet som 200 miljoner tittare faktiskt hörde?
Aha, jag trodde att du visste mer om det eftersom du hittat klippet. Men det låter ju i alla fall bättre än det vi hörde.Ingen aning? Att autotune ställde till det kanske? Oavsett så är det kasst
Lite bättre låter det ju, men fortfarande illa.Madonnas team försöker försvara hennes framträdande och har släppt den här versionen som enligt dem är hur det egentligen lät
Jag vet inte om det är speciellt mycket bättre...
Oh ja. Fast det var mer likt rätt tonartLite bättre låter det ju, men fortfarande illa.
Det verkar inte som att de påstår att det var hur det egentligen lät, de verkar bara ha förbättrat det klipp de la upp på hennes kanal. Som vanligt mixerjobb då.Fick det från min körledare som är musiker i sthlm med många kontakter.
Visa bifogad fil 30029
Ja, jag såg också det!@mandalaki Älskar att de refererar till henne som ’Madge’ .
Oavsett så är det så teamet vill att det ska framstå, och inget av det är braDet verkar inte som att de påstår att det var hur det egentligen lät, de verkar bara ha förbättrat det klipp de la upp på hennes kanal. Som vanligt mixerjobb då.
https://www.huffingtonpost.co.uk/en...rPWgoS-o230_yEWscfoXbP00XA_EirujYBR3CtoYvAish
Det framkom ingenstans men om det finns ett fast antal länder som ger ett fast antal poäng så finns det ett fast antal max poäng. Och då skulle vi i soffan kunna räkna ut vad det sista landet får för poäng. Mer spännande och mer ärlig blir det om det står mellan de sista 2 eller 3 och presentatören säger: Nu återstår det si och så mänga poäng att fördela mellan land X och Y...Visste du det här innan? För jag tyckte inte att det framkom någonstans. Tycker bara att det var väldigt sniket gjort. Inte sjyst.
Jag gillar kören! Väldigt Notre Dame-esk. Förväntade mig egentligen att något på scen spontant skulle börja brinna och att Madge skulle säga något om branden.Madonnas team försöker försvara hennes framträdande och har släppt den här versionen som enligt dem är hur det egentligen lät
Jag vet inte om det är speciellt mycket bättre...
Ja, det borde inte få hända!@mandalaki Men vilket sjabbel .
Så jäkla skönt att vi petade ner Norges hemska låt ett snäpp!
Ja, det tycker nog jag också.Hela den där idén med "aggregerat resultat" kändes ju sjukt märklig från början. Som någon form av vitrysk Eurovision-folksjäl, statistiskt uträknad. Hade nu juryn fuckat upp så att de inte får vara med och rösta i finalen så får de ju liksom stå sitt kast, tänker jag?