Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Slovenien.Vilket land var det som hade en tjej och en kille som stod och tittade på varandra hela sången, han låtsasspelade på en gitarr och hon sjöng typ entonigt hela låten?
Slovenien.Vilket land var det som hade en tjej och en kille som stod och tittade på varandra hela sången, han låtsasspelade på en gitarr och hon sjöng typ entonigt hela låten?
Ah, tack! Killen var typ dubbelgångare till en av mina grannar, måste visa honom det..Slovenien.
Haha! Också en anledning att fråga om en EurovisionlåtAh, tack! Killen var typ dubbelgångare till en av mina grannar, måste visa honom det..
Va, menar du att det var något annat en skulle lägga märke till?Haha! Också en anledning att fråga om en Eurovisionlåt
Tack!Tittarrösterna:
Norway 291
The Netherlands 261
Italy 253
Russia 244
Switzerland 212
Iceland 186
Australia 131
Azerbaijan 100
Sweden 93
San Marino 65
Slovenia 59
North Macedonia 58
Serbia 54
Spain 53
Denmark 51
Estonia 48
Albania 47
France 38
Israel 35
Cyprus 32
Greece 24
Malta 20
Belarus 13
Czech Republic 7
United Kingdom 3
Germany 0
Jag är böjd att hålla med. Lutar åt att vi kan dra vinnaren med ett lyckohjul nästa år.Jag kan leva med att Sverige kom på nionde plats bland tittarna, det är (fortfarande) andelen röster i relation till Norges löjliga tjohej-hurdygurdy-bidrag som jag inte kan sluta att ifrågasätta rimligheten av. Det blir tilt i hela huvudet när jag försöker hantera den informationen.
(Tillägg: jag ifrågasätter också placeringen/andelen röster för Sverige jämfört med San Marino)
Detta är på god väg att hamna på min tioitopplista över Livets och universums största mysterier någonsin. Dock inte så att jag grät mig till sömns som när jag var sju år och fel låt vann, men ändå omöjligt att ta in på ett intellektuellt och logiskt plan.
Slovenien.
Edit: tvåa på bollen. Jag gillade den! Tyckte det var en cool låt. Min enda invändning var att tjejen hade det som kallades SILKEPOLO när jag gick på högstadiet. Det var glödhett då, det är det inte i dag. I synnerhet inte i vitt.
De är ju en duo, gör väl musik tillsammans annars. Så jag tycker nog inte att det är konstigare än alla andra som fejkspelar på scenen.Haha! Det var ett av bidragen som min dejt blev mest arg på.
Vad gör han ens där?! Varför står han bara och glor på henne?! De kan ju inte säga att de gör bidraget tillsammans! Det är som att säga att vi lagar mat när det är du som gör allting och jag bara tittar på dig
De är ju en duo, gör väl musik tillsammans annars. Så jag tycker nog inte att det är konstigare än alla andra som fejkspelar på scenen.
Läste att Island riskerar att diskas eftersom de hade halsdukar med texten Palestine i green room och viftade framför kameran.