Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja precis. Plus att det känns så sjukt elakt att få det att verka som att det står mellan två bidrag när det de facto inte gör det egentligen.Ja, man blev ju lurad att tro att det var mycket jämnare.
Ja precis. Plus att det känns så sjukt elakt att få det att verka som att det står mellan två bidrag när det de facto inte gör det egentligen.
Jag är glad för att inte Italien vann
Det är inte jag! Jag öste in röster på Italien.
Hon var fantastiskt! Synd att tittarna inte höll medOch jag gillade Nordmakedonien! Tycker hon sjöng riktigt bra och med kraft och känsla
och jag var ju inte helt fel ute heller...Mina döttrar tycker jag har torr humor, när jag säger att Sister med Sisters kommer från Sistland....
Men det är väl klart att folk röstat på Tyskland. De kunde ju fått något poäng åtminstone. Kan inte kännas roligt för demSåååååå kul med jämn final!!
Gillade hur de presenterade tittarrösterna!!
Kul för Norge!!
Förhandsfavoriten räckte hela vägen och jag är rätt ok med det ...
Men jag TYCKER SÅ SYND OM JOHN! Det kändes ju som han hade det där i slutet och så får han sååå låga poäng
Synd om makedonien också, gillade henne!
Tyskland 0, fick de inga röster alls? Stackare!
Har 89-nostalgi med den här, som den ska låta - till skillnad från det tragiska framförandet i kväll.
Madonna ska ha fått 1 miljon dollar i gage av en israelisk miljardär, släpper en ny skiva, har turné på gång - och en publik på 200 miljoner i Eurovision. Om nu någon undrade vad hon gjorde där.
Det hörde inte jagNär en av poängpresentatörerna sa "Thank God for Madonnas autotune!" dog jag av skratt. Inte för att den hjälpte hela vägen (när rösten inte bär hjälper ingen autotune i världen), men jag vill inte veta hur det hade låtit utan den...