Nej, men hans uppträdande i Melodifestivalen med den överdrivna glädjen när han gick till finalen stör mig fortfarande. (Förutom att hela hans omogna personlighet, så som den visas i medier, stör mig.)
Jag tar nästan för givet att du inte tittar på Wahlgrens värld men om du hade gjort det så hade det blivit uppenbart för dig att hans personlighet som den visas i media är precis så han är. Att han blev precis sådär glad på riktigt.
Sen må han ge ett omoget intryck. Men varför man som vuxen, betydligt äldre, människa ska sitta och spy galla över att en ung kille blir glad över att han blir framröstad som vinnare i en musiktävling är för mig obegripligt. Sitter du hemma och förmedlar till din dotter hur dåligt det är att bli jätteglad och visa sina känslor över det?
Man får tycka vad man vill om Benjamins låt, den var ingen favorit hos mig heller. Men har iaf skrivit den själv, älskar den och älskar att vara med i tävlingen. Är det roligare med alla nummer som skrivs, produceras och framförs av utländska "Eurovisionexperter", eller folk som anser sig vara för fina för tävlingen egentligen?
Jag har förresten inte sett någonting inför tävlingen där han förmedlade en bild av sig själv som segerviss? Så varför behövde han koll på verkligheten?