Ok, jag tolkade itt inlägg precis tvärt om.Nej, det var just det jag menade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok, jag tolkade itt inlägg precis tvärt om.Nej, det var just det jag menade.
Nejdå, det var ironi. När jag gissar ESC har jag alltid fel.Ok, jag tolkade itt inlägg precis tvärt om.
@Lingon Sertab, Ruslana, Elena Paparizou, Loreen är nog mina bästa av de som vunnit. Och serbiska kvinnan med Molitva.
Men. Moving on med Sarah Dawn Finer. Det var 2009 och jag är FORTFARANDE förbannad för att hjärnsläppssverige röstade fram Malena Ernman i stället. Hon slutade sedan 21:a i ESC där jag tror att SDF kunnat ge fiolhoben från Norge en match. Bästa Eurovisionlåten - som aldrig kom dit.
Åh, den var bra, även live när jag såg den i second hand-tävlingen.
En personlig favorit från senaste åren är Frankrike 2016. Det gick dåligt för honom, liveframträdandet var för blekt. Men när jag spelar den så är det av mycket få gånger som jag känner att jag skulle kunna bli kär igen. Helst i honom.
Ja precis. Han sjöng inget vidare. Men videon är ett riktigt lyckopiller.Ja!! Den tycker jag också om! Så synd att han inte fick till live-framträdandet
Haha jaha! Då förstår jag!Nejdå, det var ironi. När jag gissar ESC har jag alltid fel.
En annan personlig favorit: Australien 2016. Skitsnyggt nummer, bra låt och säker sångerska. Men i stället vann det politiska skriet från Ukraina.