Fiol är ju Rybaks grej. Och alla låtsasspelar på scen, musiken är inspelad.Varför har Norge en fiol på scen att låtsas-spela på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fiol är ju Rybaks grej. Och alla låtsasspelar på scen, musiken är inspelad.Varför har Norge en fiol på scen att låtsas-spela på?
Var avbrottet i näst sista låten planerat eller riktigt och om det var riktigt, varför kommenterades det inte?? Jag blev jättestressad
Fiol är ju Rybaks grej. Och alla låtsasspelar på scen, musiken är inspelad.
Ett jättekort parti.Ja det fattar jag. Men var det ens fiol i låten? Kanske missade det isf?
Ja men Ryssland brukar kunna skicka starka låtar och blir det inte det är det politik inblandat, typ de ryska tanterna som ingen byråkrat i Ryssland ville skicka men som det blev folkstorm över.Moldavien går nog vidare, och Ryssland kan ställa en ensam trädocka på scenen och hamna i final.
Man får bara veta vilka som får vidare. Ingen poängutdelning.För det är röstning va?
Ok. Nä det låter ju rätt vettigt. Uppdatera gärna. Vi renoverar ungarnas rum så de sover där TVn är så var tvungen att slå av den.Man får bara veta vilka som får vidare. Ingen poängutdelning.
och Ryssland kan ställa en ensam trädocka på scenen och hamna i final.
Men Ryssland gick väl inte vidare.Nu hade jag rätt igen
Men Ryssland gick inte vidare va?Nu hade jag rätt igen
Men Ryssland gick inte vidare va?
Nej, det var just det jag menade.Men Ryssland gick väl inte vidare.