Eurovision Song Contest 2018 - INFÖR Semifinal 2

Jag gillar ju inte låten. Tror säkert den går till final. Där är det stopp. Tycker den dessvärre håller samma klass som många av de andra.
 
Alltså...
Benjamins låt är ändå okej musikaliskt. Men hans dans????????

Jag tror att den kanske förlorar lite på att det knappt känns som ett liveframtädande? Sättet som numret är filmat får det att kännas mer som en musikvideo.
 
Jag avskyr det svenska numret. Han har en stylist som hatar honom och noll självinsikt när han försöker vara sexig.
Jag tror att han går till final men jag önskar att han kom sist av alla.

Dottern däremot tycker om det hela. Märkligt :cautious:

Läser man kommentarerna på Youtube så är det många som tycker att han är sexig.

Jag tycker att han är för regisserad. De borde ha lite mer utrymme för spontanitet.
 

Liknande trådar

Kultur Nu är det snart dax! Semi 1 på tisdag och semi 2 på torsdag. Jag tänker att vi kan ta semifinalerna i en gemensam tråd och finalen i en...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
12 426
Senast: Rosett
·
Fritid I morgon kör vi igen! Semifinal 2 är det dags för, med vår egen Cornelia! Kommer Sverige ta sig till final? Vad troe ni om de övriga...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 106
Senast: Lingon
·
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
6 557
Senast: voltis
·
Äldre I morgon lördag smäller det!! Vi får äntligen se vem som vinner ESC i år, och hur det går för våran egen Benjamin Ingrosso...
30 31 32
Svar
638
· Visningar
30 928
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp