Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Övr. Hund Jag har två hundar som jag slentrianmässigt alltid har försäkrat. Premien för båda två är drygt 2000 kr/år. Vet.vården kommer ju att...
Svar
1
· Visningar
606
Senast: Trissa
·
B
Övr. Hund Någon som har bra tips på hur jag får min hund att reagera snabbare på lydnadskommandon? Som det är nu (och alltid har varit) tar det...
Svar
15
· Visningar
1 341
Senast: monster1
·
S
Övr. Hund Hade tänkt att våran Jack Russel skulle MH testas nu i höst. jag har ringt runt till massor av klubbar som anordnar MH test. Men alla...
Svar
8
· Visningar
1 133
Senast: Smillan
·
Övr. Hund nu har jag äntligen lyckats sno åt mig en dator ett par dagar. det rycker och sliter i buketarmen och jag måste bara få skriva ett par...
Svar
12
· Visningar
972
Senast: Timsetim
·
Övr. Hund Jag har en valp på strax över 4 månader som kissar på sig när hon sover. Är detta fullständigt normalt för en valp i hennes ålder eller...
Svar
7
· Visningar
986
Senast: svart arabhingst
·
M
Övr. Hund Vad säger ni om den här tekniken? Hon gick med bakbenen på botten och vispade med frambenen. Måste man lära en hund att simma?
Svar
10
· Visningar
1 592
Senast: Marre.N
·
Övr. Hund Flera gånger varje dag tänker jag på hur lycklig jag är över att ha min hund. Hur lycklig jag är över att vi valde just en Ridgeback och...
Svar
13
· Visningar
1 350
Senast: lenizen
·
T
Övr. Hund Vem här har bearded collie? Vallar ni med dem?
Svar
5
· Visningar
1 011
Senast: Tiggertjejen
·
Övr. Hund Ska försöka återge så objektivt som möjligt och vill gärna att ni ger er syn på saken. På klubben har nu i ca ett år en tjej med en...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 511
Senast: lady_vip
·
S
Övr. Hund jag och hunden ska gå den kursen, nu tänkte jag är den kursen lika för alla ställen eftersom det finns kurslitteratur till den? om den...
Svar
8
· Visningar
1 007
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Om jag köper en valp från en kull som inte är registrerade men föräldrar djuren är det,kan jag då regga valpen jag köper? Jag vet när...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 662
Senast: Bubbla
·
Övr. Hund Usch... Jag är helt skakis. Ni vet, när en miljon tankar bara snurrar runt i huvudet. Alla dessa tänk om... På något vis lyckades hon...
Svar
3
· Visningar
1 035
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund När min hund stått orörlig och morrat i snart en kvart på något i skogen tog jag på mig mina skor och följde med honom ut. Han som...
Svar
5
· Visningar
2 659
Senast: _moa_
·
Övr. Hund Ni som foder upp hundar, vad klarar ni er inte utan nar det ar dags for valpning? Sjalv sager jag kort och gott min sambo :love: ...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: Druvan
·
Övr. Hund En kontaktsökande eller reserverad valp? Dvs. antingen en valp som säger till alla den ser att "hej, här är jag, kom och hälsa på...
2
Svar
23
· Visningar
2 161
Senast: Druvan
·
Övr. Hund Ikväll kom det några stycken människor med ett gäng hundar här förbi. Hundarna spang lösa. Vi bor utmed en liten grusväg, har staket...
Svar
15
· Visningar
1 068
Senast: taccotad
·
Övr. Hund Hm..vet inte om detta borde vara på hund men... I går blev en av mina bekantas barn biten i fingret av en hund. Det var inget illa...
Svar
5
· Visningar
1 184
Senast: Vaccan
·
H
Övr. Hund Någon här som har dagmatte? Hur mycket betalar ni dom i slutet av månaden och vad är kraven? Hur många dagar i veckan? Även ni som inte...
Svar
3
· Visningar
939
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Är det någon här som vet om detta hemska är sant!!! :mad: Har hört (av en ganska insatt) att man skär bort tungorna på kamphundar...
Svar
4
· Visningar
834
Senast: ancan
·
M
Övr. Hund min hund är 10 månader och lydig ... för det mesta... men idag på kvälls promenaden va hon inte så lydig .... hon går lös (eftersom jag...
Svar
8
· Visningar
989
Senast: Dean
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama