Petit Brabancon

Sv: Petit Brabancon

men du ... klart att hundarnas personligheter är olika ... min hund är underbar .. skäller inte på nått , den gosigaste som finns .. har inte träffat nån som inte tycker om henne

och låångt ifrån alla har underbett

morr .... akta så jag inte bussar hunden på dig ... oja hon kan hugg :evil:

rasen har inte så mkt med hunden att göra .. kan inte dömma ut en hel ras för att din mammas hund ( eller vafan det nu va ) inte föll dig i smaken

ooomoget medsånna komentarer .... vissa försöker vara seriösa här ... andra inte tydligen

Jag gillade inte små hundar förut heller, jag har alltid bara haft stora bjässar. Nu har jag tänkt om lite och vill ha en liten vovve som jag kan ha med mig överallt när jag har träningar + som kan följa med på tävlingar och inte tar så stor plats. + att det är hopplöst att bo på gård och ha stora hundar. De drar in nåt fruktanvärt mycket skräp. :eek:

Utseendet bryr jag mig inte om, jag tycker faktiskt att alla djur som har en trevlig personlighet är söta. :) Jag tycker petit brabancon är så söta med sina sura munnar. :D

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 741
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 564
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 968
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 042
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar