Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund :banana: :banana: :banana: :bump: :bump: :bump: En femteplats (reservplats) i bästa hane-gruppen, och ett Ck. Visst är väl det...
2
Svar
20
· Visningar
1 581
E
Övr. Hund ...Var bara tvungen att skriva av mig lite... Har en bekant som skaffat hund. Vi är inte närmare bekanta men vi hälsar och pratas vid...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: Excellent
·
T
Övr. Hund Här är min sööötis som gillar o hoppa! Är tvungen o lägga ut bilderna, dom är så söta :p Eros heter han, en dvärgschnauzer på 5 år...
Svar
1
· Visningar
750
Övr. Hund finns det till hund också? Sambon skickade ut min löptik och hon sprang direkt till grannhunden... Tror att hon var borta max 7 minuter...
Svar
9
· Visningar
2 983
Senast: Stoppard
·
H
Övr. Hund Jag undrar hur långt jag kan gå med min vovve som är snart 5 mån. Jag har gått en sväng på ca 8 km ett par gånger o hon pinnade på o...
Svar
4
· Visningar
818
Senast: HaRLeKIn
·
Övr. Hund Om en hund sköter sig kanon vid inkallning med koppel men pyser iväg illa kvickt utan, vad gör man då? Vid träning funkar allt kanon...
Svar
15
· Visningar
1 244
Senast: MissFideli
·
D
Övr. Hund Jag är lite inne på att skaffa mig en Malle. Men jag är lite tveksam, sambon varnar mig för deras nervpaket :crazy: Det står och...
Svar
9
· Visningar
2 076
Senast: Bebben
·
D
Övr. Hund Är det någon mer här som sysslar med denna gren? Vad har ni för hund? Hur långt har ni kommit i träningen/tävling?
Svar
7
· Visningar
2 232
Senast: Dean
·
Övr. Hund Är det någon som har erfarenhet av hundrasen beuceron? Jag går lite och funderar på att skaffa hund (en större lägenhet först bara)...
2
Svar
22
· Visningar
2 816
Senast: Aliide
·
B
Övr. Hund Efter en och en halv timmes promenad i ösregn idag, då ens (billiga) regnkläder för länge sedan läckt igenom, skorna låter *plask plask*...
Svar
9
· Visningar
982
Senast: Timsetim
·
T
Övr. Hund Mohaha nu så blir det hund nummer 2 på G. Givetvis en labbebebis precis som den vi har hemma och rasen vi alltid haft=)En liten kille...
Svar
1
· Visningar
595
·
Övr. Hund Hunden: Jag har det himla bra. Människor som bryr sig om en och ger mig klappar och kärlek varje dag. Jag får mat när jag är hungrig...
Svar
4
· Visningar
1 233
·
G
Övr. Hund Hämtade ju en 8 v valp förra lördagen. Allt går jättebra förutom med en sak - katten (3,5 år). De har sett varann genom galler och igår...
2
Svar
23
· Visningar
1 611
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Finns det någon här som har L testat sin hund? Hur går det till? Jag vet att man gör det när hunden fyllt 18 månader. Hoppas...
Svar
15
· Visningar
3 005
Senast: Dean
·
Övr. Hund :D Jag skall ju ställa ut min valp nu till helgen :angel: , och eftersom jag aldrig gjort detta så undrar jag en sak...( jag har fått...
Svar
14
· Visningar
1 141
Senast: Luff
·
Övr. Hund Detta är min systers nya lilla valp Kajsa! Hon är 12 veckor gammal och av rasen Eurasier.
Svar
4
· Visningar
885
Senast: MoonFlight
·
Övr. Hund hur många kullar får man ha per år innan man räknas som uppfödare? känner en som tar kullar varje gång tiken löper. jag tycker det...
2
Svar
31
· Visningar
2 847
Senast: Trissa
·
Övr. Hund Min ena hund (6år) har pga. av en incident där blixten slog ner i stallet och vi alla skrek till högt, blivit åskrädd över en dag... han...
Svar
3
· Visningar
1 876
Senast: crazy
·
Övr. Hund Jag har länge haft planer på att köpa en hund men eftersom mitt tränande och tävlande med häst tagit så mycket av min tid har jag inte...
2
Svar
22
· Visningar
4 399
Senast: Vaccan
·
Övr. Hund Har frågat här innan o provat råden jag fick,men inget hjälper i längden. Vad gör man då? Har en Hamilton hane på 2år som skäller längs...
2
Svar
26
· Visningar
2 324
Senast: giowanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17