hur reagerar er hund på ...

Sv: hur reagerar er hund på ...

Försöka lyfta mina hundar skulle jag nog inte tillåta..

Ungtiken, hon bryr sig inte värst om barn, de får gosa och klappa, springer de omkring så vill hon gärna springa med :smirk:

Hanen tyvärr avskyr barn, han vill helst skälla och hota dem tills de försvinner ur hans åsyn :crazy: . Jag litar inte på han för fem öre när det gäller barn, då han har naftsat i ett barns hand en gång
och skulle säkert göra det igen om han fick chansen. ( vilket han inte får självklart!)

Sv: hur reagerar er hund på ...

Min Jack russell älskar barn. Särskilt dom i 3-4 års åldern. Jag tror att han tycker bättre om människor i hans egen storlek! Han kan ju ta det dom håller i händerna utan att anstränga särskilt mycket :devil:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 564
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 185
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 823
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 968

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka