Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det naturliga borde väl vara att de äter vad som finns när de kommer åt. Jag finner hundar som är kräsna och matvägrar något konstiga. Okej om en sort inte duger, men att vara kräsen överlag?
Den hunden hade inte överlevt länge i vilt tillstånd.
det finns många hundar som inte levt i vilt tillstånd idag..TROTS mat
Men jag förstår hur du menar, hundar kan vara experter på att spela på ens oro...dummare än så är dom ju inte.....jag är iallafall glad att ETT märke iallafall passade herrn...och jag tror ärligt att han tyckte de andra var hemskt osmakliga...annars skulle han ju inte godkänna coops heller tycker man...
Min vägrade bara äta hundmat... vanlig mat åt hon gärna.
Veterinären ansåg att så länge hon var pigg o frisk gjorde det inget att hon åt sällan. Hon ser ju betydligt trevligare ut nu när hon är lite rundare.
Hon mådde inte dåligt när hon inte åt, var bara mer glupsk när hon fick smaka "våran" mat och så påpekade alla människor som såg henne att hon var för tunn.
Hon var lika pigg o glad då som hon är nu.
Ja, då är det ju jättebra! Ingen hade varit gladare än jag om Lady kunnat äta den! Nu äter hon ju inte så mycket att man blir ruinerad på att ge henne Royal Canin!
Men jag antar att hundarnas känslighet för mat är individuell!
Jag skulle hålla med dig, om det gällde "riktig" hundmat. Men här talas om torrfoder, vilket är något annat.
Jag förmodar att hundar tycker olika om olika mat, precis som vi.
Precis som vi finns det dom som är "smalare" i sitt urval respektive glufsar i sig allt som kommer i vägen.
Och precis som vi, tycker dom kanske mer om den föda, som dom är utvecklade med?
Jag vill nog inte betrakta dessa som matvägrare, snarare smak/sort-vägrare.
Matvägrar tycker jag passar mer in på hunden, som längtar efter löptiken.
Vet faktiskt inte riktigt varför... Men fick det rådet av en uppfödare för över 12 år sen, när en valp jag köpt därifrån inte ville äta och såg ut som ett benrangel.. Funkade på honom och andra hundar som haft hull"problem"
knapplån
Jag måste säga att jag tycker att det verkar som han har rätt lagom hull,om revbenen inte syns men känns...
Ister brukar användas av folk som göder sina hundar inför utställning
Hundavel & Ras Dom få frallor jag träffat har jag upplevt otroligt intensiva och på på på och därmed inte alls särskilt trevliga i umgänge med andra...
Ekonomi & Juridik Fast man kan ju ha olika sätt att hantera såna situationer om och när de uppkommer. Ditt sätt behöver inte vara det enda rätta.
Under...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.