Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

W
Övr. Hund Det sägs ju att man inte ska motionera hunden ungefär en timme innan hundens måltid och vänta med att motionera hunden ungefär en timme...
Svar
8
· Visningar
22 794
Senast: eldhroka
·
Övr. Hund Vilka ska på Stokk´s utställning på Täby Galopp den 28:e augusti, är det någon som ska dit? :)
Svar
8
· Visningar
1 116
Övr. Hund :smirk: Han är pappa upp i dagen
Svar
7
· Visningar
1 059
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Jag har en snart 3 år gammal blandis: Långhårig schäfer, schäfer, boarder collie, collie, rotweiler, labrador. Han ser ut som...
2
Svar
29
· Visningar
2 802
Senast: escodobe
·
M
Övr. Hund Ja nu när ajg fått jobb och kan ta med hunarna till jobbet så flundrar jag på att köpa mig min efterlängtande tik! Rasen är självklart...
Svar
10
· Visningar
1 037
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Förlåt, jag vet att det finns tusen frågor av detta slag, men jag kan iaf inte låta bli att starta en ny. :o Startade en tråd...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 213
Övr. Hund Han är ju helt underbar! :love: :love: :love: Korv i luften: http://medlem.spray.se/seabaz/xander/P2010006.JPG Korven...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Här är några bilder på nytillskottet i familjen.[/IMG] [/IMG] [/IMG]
Svar
6
· Visningar
940
Senast: fjolltroll
·
V
Övr. Hund och kissa så fort man går in :crazy: Jag har vart valpvakt idag åt en valp som gör det ovannämnda, hon är bara nio veckor och efter...
Svar
4
· Visningar
824
Senast: cano
·
M
Övr. Hund små barn ( 4-7 år ) som springer fram och börjar leka, oförsiktigt klappa, försöka lyfta er hund osv. ? undrar bara om min hunds...
2
Svar
21
· Visningar
1 979
Senast: rocketmin
·
M
Övr. Hund Ja, vad kan er hund? Nu menar jag sådant som: Sitt, ligg, varsegod m.m. Vad vill ni att eran hund ska kunna? Vad tycker ni man...
2
Svar
21
· Visningar
2 230
Senast: julia_v
·
Övr. Hund Vilka Bukefolk har den goda smaken att äga en sådan vovve? :)
2
Svar
22
· Visningar
4 015
Senast: Zlatan
·
P
Övr. Hund har funderat lite över vilka gångarter hundar har. trav och galopp har man ju sett såklart, men finns de hundar som har nån annan...
Svar
14
· Visningar
4 441
Senast: Mynta2
·
Svar
11
· Visningar
1 004
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund efter att ha träffat ännu fler av de här människoälskande och överglada små liven så snurrar tankarna "tänk om jag någon gång i...
2
Svar
23
· Visningar
1 835
Senast: lady_vip
·
I
Övr. Hund Halloj! Visst är det så att från maj-september är hundarna "tvugna" att gå i koppel om man ska ut i skog och mark?
Svar
8
· Visningar
1 165
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag behöver all hjälp som jag kan få nu. Jag och sambon tycker det är hög tid att skaffa hundbur för att förenkla våra bilresor med...
Svar
11
· Visningar
11 238
Senast: Sony
·
Övr. Hund Vi steriliserade min hund Pamina i Onsdags och i morse var hon död:cry: Hon var ju pigg i går, åt bajsade gick omkring osv.. Pamina...
2
Svar
20
· Visningar
2 288
Senast: Zlatan
·
A
Övr. Hund Ni människor i detta land med hundar av lite ras..... Dom har 4 ben att gå med och om dom e friska och sunda låt dom använda dom...
Svar
4
· Visningar
746
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Är era hundar skotträdda? Vad gör ni i så fall på nyår, valborg osv...?
Svar
5
· Visningar
675
Senast: Blandrastik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama