Nu har vi träffat olika raser!

jag ser fram emot att för en gångs skull ha en hund som gillar att skita ner sig och badaoch leva rövare, mina småtroll vägrar gå ut om det inte är fint väder :p

Där har du en till anledning till att inte skaffa staff. De flesta hatar regn och kyla. Vi får SLÄPA ut Selma när det regnar, för hon måste ju ut och kissa, sen vill hon springa in igen så fort hon har kissat. :p Och skita ner sig kommer inte på fråga, hon aktar sig noga för lera och vattenpölar :D

hehehehe :P ja du ser, sambon har blivit mkt mer intresserad av golden och labbe nu, mest labbe, båda två lutar vi mest åt det, men vi har ju lång tid på oss att bestämma oss, vi ska hälsa på olika uppfödare osv och känna oss fram :) välja hund är lika viktigt som att välja partner :D

Vad bra :)
Hehe nej men partner är ju lätt att byta ut om man inte är nöjd :devil:

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Hej...Ja vad skulle ni säga till någon som "bestämt" sig att hon vill ha sin 1a hund och det ska vara en Dobbis helst eller en...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
23 609
Senast: Brie
·
Hundavel & Ras Hejsan, Behöver lite hjälp men tips på raser. Jag har börjat se mig om efter min nästa hund som jag ska inskaffa mig om något/några...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 808
Hundavel & Ras Jag och sambon har bestämt oss för att köpa valp i år. Men det är väl ungefär så långt vi kommit i vad vi kunnat bestämma. Vi har...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 682
Senast: Nebraska
·
Övr. Hund Jag och sambon har under en längre tid pratat om att skaffa hund och tanken känns mer och mer realistisk. Men jag känner att jag behöver...
Svar
18
· Visningar
2 028
Senast: Nenyah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Julklappar 2024!
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur