Hjälp oss att välja ras

Åh, hur gör man? :D Typ såhär?
tumblr_nen59h1tZ81qb11c6o1_500.gif

PS. Sorry för OT :o

Det där skulle vara min sambo. En get, en åsna.... en gris 53 katter och en hög med hundar.

Gratulerar till ditt hundval!
Jag själv fick en dalmatinerhane som min första hund( Bruce, min nya valp heter Little Steven, gissa vem som är husgud här?:laugh:).
Min sambo beskriver dem som "atletiska clowner" och det är nog rätt talande. Hör ofta talas om att de ska vara så hyperaktiva. Jag skulle säga mera hyperglada. De älskar allt utom koppel. Du kan aldrig trötta ut dem rent fysiskt. Men låt huvudet jobba och de är helt utmattade ganska snabbt. En sökövning, befinna sig i en ny miljö osv.
Mina hundar har dessutom varit riktiga sjusovare. Att bli väckta före nio har varit en ren förolämpning.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 331
Senast: Kajsalisa
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 273
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 609
Senast: Tiger tok
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 810
Senast: Cissi_ma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka