Hon är hemma!

Sv: Hon är hemma!

Hon är jättefin.. synd bara på öronen :angel: (retas bara lite...
Bob15_2.gif
)

Så fin!! Det var mycket svart på henne. Hur gammal?

Gnist

Det var en fin tik på bilden.
Går hon på fårskallar eller nöt? Vad har hon för stam?
Jag gillar bc´s som inte är helt svart/vita. Själv har jag haft blue merle, graftitgrå, och trefärgad, nu har jag en svartvit tik och en nästan helsvart hanne.

Sv: Gnist

pippi27 skrev:
Det var en fin tik på bilden.
Går hon på fårskallar eller nöt? Vad har hon för stam?

Eftersom att hon är så pass ung ännu, och fortfarade grundtränas, så är det får som gäller, men hon skulle nog funka väldigt bra på nöt också..
Hon är en tuff brud, som vid behov förvandlas till en krokodil...(vid vallning på avelsbaggarna ex..) :angel:

Nej men vilken underbar liten tjej :love:

Du får inte visa sånna bilder för då blir jag ju sugen på en bc igenoch jag ska ju inte valla :crazy:

AnnikaW skrev:
:D Måste ju visa henne!!

Klart du måste visa din underbara lilla tjej, gissar at du är en stoooolt matte.

Det är bara för mig att låta bli att falla för deras charm och inse att det inte är rasen för mig (fast jag trivs mycket väl med dom, men vill jag inte valla får jag sikta på annan ras :crazy: )

Nu såg jag bilderna.
Jättesöt juh :love:
Hur går det med bitandet?

Det går bättre med bitandet. Det är lättare att säga till henne nu när hon blivit lite äldre och förstår mer.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 820
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
769
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 877
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
361
Senast: Redfox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama