Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Övr. Hund Har en grandis hane som är snart 9 mån, de mesta i vardags lydnaden funkar bra osv. Lite små gnatigt i bland som de kan vara men...
Svar
6
· Visningar
1 199
Senast: Hund-Stina
·
Övr. Hund Tycker ni att det är elakt? :confused:
Svar
13
· Visningar
1 976
·
S
Övr. Hund Hej. Jag har en schäferhane som är 9½ månad. Han är världens mysigaste, goaste, bästa som finns. Vi bor på en gård så han är mycket lös...
Svar
18
· Visningar
1 485
·
M
Övr. Hund Tog hand om en hund nu för ett halv år sedan En shi tzu. Han hade under några månader flyttats runt till olicka hem å va inte i de...
Svar
11
· Visningar
1 209
·
Övr. Hund Hej! Jag har sökt på tidigare trådar om detta med att hunden börjar dricka mer än vanligt, dock så hittar jag inte riktigt någon som...
Svar
2
· Visningar
1 363
Övr. Hund Här är lite bilder på den sötaste hunden av dom alla.. :D MALTE*S* Så här ser han ut nu.. Å så här såg han ut...
Svar
6
· Visningar
865
Senast: Penny_Lane
·
Övr. Hund Hunden har till och från ätit dåligt senaste veckan, ibland inte alls¨på hela dagen. I morse åt hon upp allt, men spydde upp allt direkt...
Svar
6
· Visningar
1 039
Senast: Qodrofenia
·
Övr. Hund Min hund har varit lite ovanligt loj till o från senaste tiden o bara allmänt inte riktigt varit som hon brukar. Min brorsas fästmö...
Svar
7
· Visningar
6 535
Senast: Pocahontas
·
Övr. Hund Hur har era hundar haft det i sommar? Hobbes sommar har bestått av mycket badande. Det har ju varit så väldigt varmt. Så har vi...
Svar
3
· Visningar
869
Senast: glee
·
G
Övr. Hund Nu börjar det verkligen bli dags att anmäla till en kurs! Problemet är att jag inte har så stor koll på instruktörer här, och vill...
Svar
10
· Visningar
876
Senast: glee
·
C
Övr. Hund Det ska bli så roligt! Jag har längtat så mycket efter honom! Det va längesen jag träffade honom. En evighet! Är han inte söt! :D...
Svar
4
· Visningar
778
Senast: Cronis
·
Övr. Hund ...vilket recept använder ni er av? ...vilka vitaminer, mineraltillskott ger ni och hur mycket och var finns de att köpa? Då jag har...
Svar
7
· Visningar
4 685
Senast: amalia
·
A
Övr. Hund Har funderat på att köpa en hund länge och har nu, helt oförberett, fått en, 5-månadersvalp precis av den raser jag varit ute efter...
Svar
12
· Visningar
1 179
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Hej! Jag har en 9 årig berner sennen hane som jag har tänkt ska få vara med hos mina hästar lite mer än innan. Han har varit med några...
Svar
3
· Visningar
765
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Usch o fy :eek: :D Svärföräldrarnas hund har löss. Vi vet inte hur längesedan det är våra hundar träffades. Och för det andra så...
Svar
1
· Visningar
755
Senast: Marre.N
·
J
Övr. Hund Vi har problem med en av våra hundar. Vår valp som snart är 6 månader (papillonmix) biter oss (inget vanligt valpgnagande, utan...
Svar
12
· Visningar
6 300
Senast: villi
·
E
Övr. Hund Hej på er! jag har länge (flera år) läst inläggen här på sidan och kommit fram till att det finns mycket vettigt folk här :bow: Och...
2
Svar
37
· Visningar
3 851
Senast: Emmi
·
B
Övr. Hund När ni tränar lydnad? Själv har jag mest använt godis (torkad leverpastej, korv, frolic - i småsmå bitar) men håller just nu på att...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 970
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Återigen en tråd ifrån mig om att skaffa hund. Har nu bestämt mig för ras - Det kommer bli en dvärgpinscher. Dom passar mig utmärkt...
Svar
6
· Visningar
876
Senast: Zafir
·
D
Övr. Hund Ja, i ungefär vilken prisklass ligger en dvärgpinscher ? Daffne :cool:
Svar
4
· Visningar
8 437
Senast: Zafir
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama