Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund bara älskar den här bilden på vår hund betty, tycker den e så himla underbar :love:
Svar
1
· Visningar
654
Senast: Tviggy1081
·
E
Övr. Hund I början av min hunds liv så använde jag Nutra Nugget´s foder den gröna säcken.. Sen flyttade jag och fick svårt att hitta fodret då det...
Svar
3
· Visningar
709
Övr. Hund hur vet man om tiken är dräktig? har gått nästan en månad sedan de parade sig första gången. de som har tiken sa att hon är slöare än...
Svar
1
· Visningar
1 401
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Den 7 juli 2005 föddes det en liten svart han-valp på morgonen hos min pojkvän, mamman är golden/labrador och pappan är golden. vid...
Svar
3
· Visningar
1 005
Senast: Gupello
·
B
Övr. Hund I våras anmälde jag oss till tävlingslydnad, och fick veta att jag troligen får vänta minst ett år pga kö. Bra, tänkte jag, då har vi...
Svar
9
· Visningar
885
Senast: Mysgrisen
·
Z
Övr. Hund På väg i skolbussen :)
Svar
4
· Visningar
758
Senast: Itchie
·
Övr. Hund Jag har börjat fundera allvarligt på detta, något som jag faktiskt inte tänkt ska bli något bekymmer - men kanske är det min...
Svar
5
· Visningar
2 225
Senast: Hund-Stina
·
J
Övr. Hund För hundarna? Jag flyttar till gård med stall om en vecka, och med stall kommer ju även råttor :crazy: Jag vill inte ha...
Svar
3
· Visningar
746
Senast: julia_v
·
Övr. Hund Jag är uttråkad. Och Ridgebackbebisen och jag har ingen att leka med. Finns det ingen som bor i Karlstad, med omnejd, som vill hitta på...
Svar
2
· Visningar
896
M
Övr. Hund Till er som va emot rottweiler/bordecollie...hon är hur fin som helst,lättlärd som attans och lyssnar bra så jag är nöjd med mitt köp...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 425
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund Jag har fastnat för denna ras, jag vet inte varför egentligen, men de är fina, och som jag uppfattat rasen (det jag läst) så verkar de...
2
Svar
35
· Visningar
7 616
·
B
Övr. Hund Hej! Någon som vet en bra sida på nätet där man kan köpa hund böcker. Skulle vilja ha tag i en bok om Jack Russel´s Kanske nån som har...
Svar
4
· Visningar
853
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Hej alla hundägare! Denna historia är mindre kul :cool: , men vill passa på att varna Er alla som ska till Malmö Djursjukhus :mad: ...
Svar
13
· Visningar
1 233
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Jag har en 4 månaders valp. Korsning mellan Basset Hound och Cocker spaniel. I fredags började han halta. Han haltade hela helgen och...
2
Svar
20
· Visningar
2 255
Senast: Egonson
·
Övr. Hund Har min tik på foder från uppfödaren. Hon ska ha två kullar på henne. Hon har haft en kull men det blev bara en valp som dog efter 6...
Svar
12
· Visningar
941
·
M
Övr. Hund Jag har börjat fundera på en till hund. Men det är lite jag undrar över. Vilken ålder hade eran första då ni skaffade den andra...
Svar
4
· Visningar
799
Senast: mosaik
·
Övr. Hund Jag var hos veterinären i fredags med mina två Cavalier King Charles Spaniels (Beatnik och Warrior, eller Warro). Mest var det för att...
Svar
3
· Visningar
3 261
Senast: Excellent
·
M
Övr. Hund Jag väntar på att vår lilla franska bulldoggtik ska komma hem till oss (det är 5 lååånga veckor kvar...) Tänka att tid kan gå så...
Svar
8
· Visningar
1 334
Senast: Mumlan
·
Övr. Hund Det kan väl inte vara så vanligt att hundar vill ha det? Idag när vi var ute och strosade i trädgården så ville vovven ha. Han gick och...
Svar
8
· Visningar
18 879
·
D
Övr. Hund Är plastmatte till en siberian och jag håller på att bli knäpp på hur han är mot andra hundar (speciellt hanhundar). Han ylar (kan inte...
Svar
1
· Visningar
824
Senast: Marre.N
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Julklappar 2024!
  • Valet i USA
  • Dagens nagellack!

Hund, Katt, Andra Djur