Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund På tal om lösspringande hundar i hagar. Speciellt till er som inte tror att hundar gör sådant här. Artikel. Jag vidhåller...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 505
Senast: ankans
·
Övr. Hund ...fick min lillla valpis i dag :D Ett Hp och ett BIR och sen blev han 4:a i gruppen :love: Hade han inte "nypit" så när vi sprang...
2
Svar
24
· Visningar
1 588
Senast: Trissa
·
B
Övr. Hund Jag har en ganska klar uppfattning om hundars förmåga att tänka logiskt, men förvånas ofta när - enligt mig - många hundägare inte alls...
2
Svar
29
· Visningar
5 109
Senast: Hermelin
·
J
Övr. Hund Ena hunden (afghan) är sjuk! Misstänkte själv Borrelia och åkte till vet. i helgen. Jo, dom misstänkte oxå Borrelia el. Erlichia.. dom...
Svar
5
· Visningar
1 858
Senast: Kira
·
R
Övr. Hund japp då va det dax ... att skaffa skor till flickan .... problemet är att jag inte vet var man kan köpa dem ... ska åka "till de kalla...
Svar
19
· Visningar
1 216
Senast: humlanotrocadero
·
J
Övr. Hund http://www.hugi.is/hahradi/bigboxes.php?box_id=51208&f_id=1378 :rofl:
2
Svar
22
· Visningar
1 651
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Hund Igår när jag skulle gå och lägga mig låg jag en stund och grubblade. Hade varit på utställning under dagen och jag vet inte hur många...
Svar
3
· Visningar
919
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Min valp var när hon kom till mig chipmärkt i nacken. Jag kunde då känna den lilla hårda grejen under huden. Men nu, igår, frågade...
Svar
16
· Visningar
1 364
Övr. Hund Vad anser ni att det rent praktiskt är bästa alternativen för tiken vid parning & valpning ? Har haft fodertik förut, och hon...
2
Svar
29
· Visningar
4 935
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Min hund och hans bästis....
Svar
4
· Visningar
654
Senast: mathil
·
Övr. Hund Hur gick det för er? Min lilla Xander tävlade mot en annan hanvalp, en puff. Det var bara dom två i klassen (tyvärr). Min och hundens...
Svar
4
· Visningar
757
Senast: Seabaz
·
I
Övr. Hund Läste i en tråd om en hund som visade tecken på att bli gammal genom att bla bli skotträdd. Är det ett vanligt tecken? Min 10åring...
Svar
1
· Visningar
1 704
Senast: Mynta2
·
H
Övr. Hund Någon som vet var man kan hitta en sådan? Jag bor i Jönköpingstrakten o undrar om det finns/har funnits blandisutställningar där. Hur...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: HaRLeKIn
·
D
Övr. Hund http://expressen.se/index.jsp?a=426687 Vår vän Ingmar "ingo" Fransson har fått sin bil med sina två Schäfrar i stulen. Den ena...
Svar
9
· Visningar
1 073
Senast: Dean
·
G
Övr. Hund Var har Du hållit hus?? :mad: Du vet väl att man inte får lämna buke en längre tid utan att upplysa om vart, varför och när...
Svar
3
· Visningar
694
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Många har fördomar mot denna ras, en del är rent rädda för den... Själv började jag nästan gråta när jag såg denna film :( (Sätt...
Svar
16
· Visningar
1 358
Senast: WimsA
·
Övr. Hund Tror ni det funkar att ha hund och samtidigt läsa till veterinär?
Svar
2
· Visningar
1 298
Senast: Hermelin
·
S
Övr. Hund hej!!jag hade en liten fråga, det är så att jag och min kille har skaffat en valp, vi har haft hundar innan men kom inte ihåg hur det...
Svar
4
· Visningar
777
Senast: Gnist
·
Övr. Hund I morgon så ska vi ta farväl av vår gammelhund. Han är 14 år och har aldrig varit sjuk. Nu har han grå starr och hör dåligt men är...
Svar
17
· Visningar
1 329
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Jag har nämligen länge funderat på detta, att sterilisera min ena tik, men eftersom försäkringsbolaget inte ersätter en enda krona så...
Svar
18
· Visningar
2 652
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama