knasig hund

Sv: knasig hund

Vet inte tänkte inte på det.
Men om det skulle vara så så skulle det inte vara så konstigt att hunden blev sur på "sitt" ben.

men om ngn skulle ha dragit i MIN hunds ben med fast satt "osynlig tråd" (både nuvarande och tidigare) så skulle de ha hoppat iväg/dragit åt sig sitt ben.

Skulle inte förvåna mig om hunden har hjärntumör, då kan den inte styra sina muskler själv (våran tidigare fick det å då sa det bara pang och det var en annan hund som bara gick fram och tillbaka, in i väggar mm)

Usch då det låter inge roligt. Kan tänka mig att det inte var skå kul att hunden fick järntumör precis.

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 738
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 561
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 884
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 042
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar