M
moonlightgarden
Sv: Hundar som jagar tamdjur
Hur vill du att jag ska beskriva då?
Hur vill du att jag ska beskriva då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
moonlightgarden skrev:Så vad exakt kan två hål med en liten bred komma ifrån när det syns tydligt att det är det som har dragit loss en bit av kött därifrån?
moonlightgarden skrev:Vi hade tillexempel en gång emmeln två olka hagavdelningar som bara var ett par tre meter bred,
Amateur skrev:Suck över denna inställning
finns inget annat det skulle kunna vara, detta var den 25 dec och det fanns inte blod någonstans i hagen på någon gren eller så.. (jo en droppe, vid grinden för att hon ville in) och då har vi sökt igenom hela 2 ha hagen..peter_lundin skrev:Alltid svårt att se på en bild sådär men inte skulle jag reagera: Oj ett hundbett!
PL
squarepants skrev:det är LAG på att man ska ha sina hundar i koppel, har man då inte hundarna i koppel +inte kan kontrollera dem, så är det ett brott, oavsett vad som händer.
BeastieBabe skrev:hagen var totalt genomletad, inga vassa kanter fanns.. och varför skulle hon ha dragit av en sko om hon inte blivit väldigt rädd och hoppat uppåt,