Tre Rosetter

Sv: Tre Rosetter

:D hihi...men nu var det en inofficiell utställning som vår brukshundsklubb anordnade (136 hundar) så jag har aldrig åkt längre än 5 km nångång :rofl: ..nu väntar jag tills han är unghund och förhoppningsvis inte är så överbyggd längre....dvs nästa år i ransäter :angel: :D

Sv: Tre Rosetter

Grattis!

Jag ser framför mig hur martha sakta men säkert håller på att utvecklas till en riktig utställningsfanatiker, som nästa sommar kommer att åka land och rike runt på alla tänkbara utställningar i den för ändamålet köpta och inredda husvagnen! :D :devil:

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: igbest
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 877
Senast: Hermelin
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 309
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 362
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama