Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Hej. Jo det är så att min hund hammnade i slagsmål i lördags med en 3 gånger så stor hund (min hund är en drever). Jag såg inte slags...
Svar
10
· Visningar
3 888
Senast: Kalledussin
·
B
Övr. Hund Har i natt vridit och vänt på mig och knappt sovit någonting alls. Det har uppkommit ett problem som jag känner mig osäker på om jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 015
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Någon här som har erfarenhet av att ge aloe vera till hund? Är intresserad av samtliga erfarenheter, därför skriver jag inte mer i mitt...
Svar
6
· Visningar
2 177
B
Övr. Hund Tips tack!! Har en Jack Russel hane på ett år... Just nu är vi inne i värsta trots åldern :( Alla tips välkomna!!
Svar
11
· Visningar
4 195
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Igår var gjorde både jag och Rover utställningsdebut. För min egen del gick det väl inget vidare, jag hade ingen aning om någonting; hur...
Svar
4
· Visningar
810
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund fick hem en ny hund i fredags. treårig tik som heter nadja. vår andra hund heter hugin och är två. vi fick med maten hon käkade...
Svar
5
· Visningar
860
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Jesus f-ing christ! :eek: :D :rofl: www.teacupspuppies.com
Svar
10
· Visningar
928
Senast: Morran
·
C
Övr. Hund Fick en tankeställare när jag läste tråden om hunden som inte får dricka när den vill. Vi har alltid, med alla hundar, alltid haft...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
7 167
Senast: svart arabhingst
·
M
Övr. Hund att inte skapa den här tråden, men nu måste jag få skriva av mig. Har som ni vet fått en cockerspanielhane av mina föräldrar. Jag är...
Svar
15
· Visningar
1 774
Senast: millansnillan
·
T
Övr. Hund Hejsan! vad kul det vore om vi kunde presentera oss å våra hundar?! :bump: Jag å min sambo har en greyhound som heter Fiffi...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 490
Senast: BabeRuth
·
Övr. Hund Vi bor i lägenhet i stan. Ett ganska lyhört hus. Som granne har vi en ungkarl med sex stycken Greyhounds. Det är väl helt ok iof om det...
Svar
13
· Visningar
1 461
Senast: gejsa
·
Övr. Hund Min släthåtiga foxterrier fäller JÄMT. Varje dag, året runt. Hans mamma som har mjukar päls fäller nästan aldrig. Min förra korthåriga...
Svar
8
· Visningar
1 305
Senast: Bopplan
·
B
Övr. Hund Funderar på att ställa ut min hund i Norge i November, vad krävs för att jag ska få åka dit med min hund? Jag har ett pass, men...
Svar
3
· Visningar
817
L
Övr. Hund Vi har en jack russel hane på snart 2 år. Vi kastrerade honom för 2 veckor sen pga aggressivt beteende och försök till dominans rätt...
Svar
16
· Visningar
5 065
Senast: lycra
·
M
Övr. Hund Vad är det för j-vla IDIOTER som går lösa i vårt samhälle?! :eek: Expressen Fan att en del får fortsätta leva. :mad: /MDusty
Svar
8
· Visningar
1 000
Senast: Vaccan
·
M
Övr. Hund Jag har för mig att detta har varit uppe innan men jag hittade inga inlägg om det. Hur lång tid tar det att få resultaten av en HD...
Svar
5
· Visningar
814
Senast: Tippan
·
T
Övr. Hund letar efter någon affär med kul utbud av hundaccesoarer i sthlm, någon som kan rekommendera nåt? täcken - inte kläder, men inte...
Svar
5
· Visningar
788
Senast: millansnillan
·
Övr. Hund Det här riskerar bli ett långt inlägg, men jag behöver skriva av mig o framförallt behöver jag råd! Min käre far tjatade i över ett...
Svar
5
· Visningar
1 178
Senast: Marre.N
·
H
Övr. Hund ...Stabyhounden som jag på nåt sätt fick till shiva/shiba.... Jag ville bara säga att det ÄR en staby som heter Shivas.... :D :o Nu...
Svar
1
· Visningar
606
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Idag avlivades stallhunden :cry: Nästan 12 år blev hon, jag har träffat henne varje dag de senaste 8 åren :cry: Ibland önskar man...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama