Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
läste hela tråden nu så jag har inte hunnit svara på det om skitstöveln, tänkte göra det efter att jag läst tråden, men så såg jag ju att hunden fått komma därifrån!
Skulle bara säga en allmän sak och det är att oavsett om de har lust eller ej så MÅSTE en djurskyddsinspektör komma och se efter om man har ringt och anmält nånting! Bara så ni vet! Så det är inte verkningslöst!
Ekonomi & Juridik Ja det lutar mot det. Hon kommer ju inte stå något oavsett men jag vill inte hoppa upp igen helst, så känns ju som den mest lämpliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.