Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jaha, jag skulle vilja avmaska min lille hund. Han är 8 månader och inte avmaskad ordentligt sedan jag fick honom. Första kuren med...
Svar
5
· Visningar
1 060
Senast: Aliide
·
K
Övr. Hund Vad har du för erfarenhet av den rasen? Söker en hind att träna och tävla lydnad samt ev lite utställning. Kan rasen passa mig?
Svar
3
· Visningar
1 237
Senast: Lady_A
·
F
Övr. Hund som äger collie (långhårig eller korthårig)?
Svar
1
· Visningar
673
Senast: Ginger
·
Övr. Hund Hur många ska till Stora Stockholm då i december? Jag har inte anmält mig än men jag ska dit i alla fall med min nakenhund :love...
Svar
13
· Visningar
893
Senast: kpist
·
M
Övr. Hund I veckor eller i månader? Enligt veckorna är valpen nu 6 ½ månad, Snart 6 månader och tre veckor. Enligt månaderna är han nyss...
Svar
5
· Visningar
5 719
Senast: cano
·
Övr. Hund Vilka är med och vart och när ska vi stråla samman ?? Kom igen.. Det blir säkert jätteroligt ju :bump: :bump: :banana: :banana...
2
Svar
25
· Visningar
1 674
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Funderar på att ta en omplaceringshund. Vad bör jag tänka på? Har haft hundar tidigare naturligtvis, tänkte bara om det finns någon...
Svar
4
· Visningar
924
Senast: raven_82
·
Övr. Hund Lilla A har fått en liten knöl på sin högra armbåge... Den är som en tredjedel av en grön ärta, och rörlig, så att säga. Den är helt...
Svar
11
· Visningar
7 618
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Hur gör ni om en hund har HD? Hur förändrar ni motion, mat, lek, hopp osv? Eller om ni känner någon som har hund med HD, hur gör dom...
2
Svar
21
· Visningar
1 696
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Hemskt, men sant... Alla som skall skaffa valp, eller hund, LÄS DETTA!! :cry:
2
Svar
22
· Visningar
2 093
Senast: nermal
·
Övr. Hund Vår vorsteh är mycket i farten :D , de brukar vara det! Problemet är att få i honom tillräckligt med mat, efter en helg med jakt törs...
Svar
10
· Visningar
1 872
Senast: Aliide
·
Övr. Hund .....i ett nötskal. En vattenpöl på hela rundan och han fullkomligt slänger sig i den.... :devil:
Svar
11
· Visningar
1 109
Senast: Tiggertjejen
·
Övr. Hund Minns ni när jag skrev om en Fila Brasileiro? Jag skulle eventuellt ta över honom, främst för att ägaren har noll intresse och kunskap...
2
Svar
34
· Visningar
2 528
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Min älskling: Ursäkta dålig bildkvalitet...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 803
Senast: Itchie
·
K
Övr. Hund Är fortfarande på jakt efter en ny hund. Finns på tok för många raser. Är det någon som har efterenhet av rasen pumi? Hur är rasen?
Svar
7
· Visningar
1 581
Senast: turbofling
·
T
Övr. Hund Ibland när jag har tråkigt så brukar jag leka med tanken på att ta valpar efter min ena tik. Satt och letade ett bra förslag på hanhund...
Svar
10
· Visningar
1 093
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Eller sterilisering som vi gärna vill säg,någon som gjort detta på sin tik utan sjukdomsanledning? Jag har en blandis tik o vi tänker...
2
Svar
29
· Visningar
5 760
Senast: scesar
·
Övr. Hund Vad menas med att en hund driver? Idag i stallet så for det omkring en liten hund på gärdena utanför stallet. Den for omkring i...
Svar
1
· Visningar
1 222
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Vad kan det bero på? Kan det vara farligt? Bör vi ringa veterinären? Hunden verkar inte ha ont, hon ligger och sover just nu som...
Svar
8
· Visningar
5 305
Senast: snurran
·
Övr. Hund Jag och min sambo krigar om vad vi vill ha för hund när vår älskade schäfer får gå hädan framöver, han har ont i sina höfter! Båda...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: Havregryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama