Sv: Hd

Mmm precis... Men att han är så pass gammal och symtomfri(?) så är det ju bra!

Sv: Hd

Ja, det är super! :)

Vad jag kan se är han pyttelite stel bak, men det kan också bero på att han fått i princip noll motion på 3 år, dålig mat mer än halva livet och har inga muskler alls. Sen tycker jag att det är svårare att se på honom eftersom han är passgångare, och dom har en helt annan rullande gång ju.

Men han har inte ont, hoppar och leker som en 8 veckors valp, har aldrig markerat hälta på något underlag eller efter långpromenader osv. Så det verkar som om han är helt symptomfri! *glad*

Liknande trådar

Hundhälsa Vet inte var jag ska börja, kör med anonymt nick, detta börjar bli ohållbart. För att hålla oss anonyma vill jag inte gå ut med ras på...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 043
Senast: soom
·
Övr. Hund Jag känner mig själv trygg med att min hund har det bra men tyckte det var intressant när en på mitt jobb i förra veckan tyckte att jag...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
9 916
Senast: Bison
·
Hundhälsa Så lät resultatet för röntgen på min fina lilla Nessi:( Blir så ledsen och orolig för hennes framtida väl och ve! Speciellt med tanke...
2
Svar
21
· Visningar
2 904
Senast: Lazy Lady
·
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
11 119
Senast: squarepants
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar