Hundbuketräff på Mitt Norden 9/10 ??

Sv: Hundbuketräff på Mitt Norden 9/10 ??

Jag och mitt odjur ska nog dit, dock inte för att ställa ut.

Druvan: Har du ingenstans att bo är du välkommen att sova hos mig.
Jag kan t om bjuda på frukost :p

:cry: Unghanen spyr i dag, så det är osäkert om jag kan ställa honom till helgen.....
Åker Inte till en utställning med magsjuk hund!!

Han är ju ett nytillskott här och var Otroligt tunn när han kom.. Har dock börjat lagt på sig nu på slutet, men om inte kräkandet är övergående, så lär han tappa det lilla han gått upp :(

Så just nu ser det ut som att det blir gammelman som ställs ut och pluttvalpen åker med för att visas upp för uppfödare och andra som är intresserade av att se resultatet av den kombinationen av tik & hane som är upphovet till honom..

Plutten går dessutom på penicillin pga ett sår i huvudet, som blivit infekterat :crazy:

Tänk att det ska vara nått jämt :crazy:

smyglånar lite och frågar om det är någon som ska till Hallstahammar på lördag?

Hur går det med den lilla, har kräkningarna upphört?

PM har kommit, och jag går som hund nr 1!! i ring 19... Kl 08:30. Är dock lite osäker på om jag ska ställa ut el inte, då han ännu är lite för liten för att kunna mäta sig ordentligt. Anmälde honom för att uppfödare ville det när jag köpte honom, men nu kommer hon inte.. Men samtidigt är det ju himlans bra social träning, både för mig och honom. Ska göra MH på lördagen, så i Sundsvall är jag redan.

Apropå boende, hörde att Scandic Nord hade ca 200 per i kö för hundrum.. Men andra rum hade de lediga dock. Utställningen har tydligen rekortstort antal utställare iår.

Unghanen är fortfarande lite däven och eftersom han redan var i slankaste laget, så funderar jag på att låta honom stå över i helgen... gammelman ska dit iaf och vi går i ring 12 startnummer 2034 ( 62:a hund i ringen)..

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 812
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: animalasia
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 691
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 728
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama