Rottweiler

Sv: Rottweiler

Aha, då är tyvärr någon vidare rasinformation inte heller till någon större nytta. Det kan ju vara lite vad som helst inblandat utöver rottis.

Vad gäller att ta hunden själv så rekommenderar jag er starkt att inte göra det. Oseriöst uppfödd rottis/rottiskorsning kan ge er mer problem än det är värt. Rasen dras med växande mentalitetsproblem, så att ta en hund efter föräldrar som inte ens är mentalbeskrivna är för riskabelt.

Sv: Rottweiler

Jo det är ju dom problemen som finns när det inte finns papper på den. Men när det mailar sådana som avlar med schäfer och avlar fram korsningar på rullande bland så vill ens sunda förnuft lämna en... :crazy: Usch jag blir ledsen rent ut sagt.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 263
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 754
Senast: linnsan
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 007
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 590
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar