Bilder på pojkens nya valp! :love:

Sv: Bilder på pojkens nya valp! :love:

Lille Kaizer är trött efter all bus och lek och sover ut i husses säng :love:

46739546320.ggh59j.Photo0034.jpg

Det var egentligen allt jag behövde veta för att kunna hitta honom på skk's hunddata. :)
Riktiga godingar till föräldrar, han blir nog jättestilig. :)

Hur fick du fram det? :confused: Har sökt på hans namn och bara på kennelns namn men får inte upp något...

Måste man själv vara medlem eller..?

+ Hidalgo, Twiggy m.fl:
Tackar och bugar! Fast egentligen är det ju inte jag som ska tacka, utan sötnosens husse :D Fast ha suger nog i sig av komplimangerna han med om jag vidarebefordrar dem ;)

Nu har jag själv varit och hälsat på det lilla underverket! :love: Han var så liten! Men otroligt lättlärd! Han har varit i sin nya familj mindre än en vecka, men har börjat säga till när han vill gå ut, har kissat inomhus max en gång/dygn under tiden som jag varit där, kommer när man ropar (okej, inte varje gång ;)) och är väldigt uppmärksam, dvs söker ögonkontakt i princip hela tiden.

Vi busade, sprang runt och jagade lönnlöv och så lekte han med sin nye bästis katten :love:

Har tagit nya bilder!

Kaiser är en riktig linslus:

%7BE0958C68-86FB-4DC7-A0BA-2BD7FD7C63C3%7D.jpg

Här har han själv bäddat ner sig under filten i sin lilla säng:

%7B9050E4D2-2CE3-419D-A00E-F693D1AE0E1D%7D.jpg

Och här undrar han väl vad matte menar med att hålla på och blixtra med en kamera när han försöker sova din skönhetssömn (som om han skulle behöva någon!?):

%7B87B33206-C513-4B53-ADA4-8601903EE166%7D.jpg

Är förälskad! :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 812
Senast: fixi
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 235
Senast: Acto
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 829
Senast: geting
·
Hundträning Hej, Under senaste år har det varit mycket annat så det har inte blivit mycket tid för träningen. Siri min sjuåriga tik är en väldigt...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 788
Senast: Kiwiqueen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar