Uppdatering ( för er som märkt att jag varit borta )

Sv: Uppdatering ( för er som märkt att jag varit borta )

Otäckt!
Hoppas verkligen att allt slutar gott och att hon blir helt återställd...

Är det någon som vet hur det har löst sig med Calaziyrias hund? Har hon någon som hoppat in och hjälpt henne så det löst sig för stunden? Det lär ju behövas en hel del hjälpande händer den närmsta tiden bara för att få vardagen att gå ihop...

Fy vad otäckt. Är ni säkra på att det är hon???!?! Jag blir alldeles skakig. Det får inte vara sant???!?

Jag vet inte så noga med hunden, men jag vet att husse tagit hand om hunden tidigare - jag hoppas att det är så även nu.

Om det finns någon anhörig här till henne så vill jag skicka en stor stödjande tanke!

Pinglan

belzebub skrev:
Otäckt!
Hoppas verkligen att allt slutar gott och att hon blir helt återställd...

Är det någon som vet hur det har löst sig med Calaziyrias hund? Har hon någon som hoppat in och hjälpt henne så det löst sig för stunden? Det lär ju behövas en hel del hjälpande händer den närmsta tiden bara för att få vardagen att gå ihop...

Ja det är hon. Hunden vet jag inte hur det är fixat med, men jag skulle tro att det redan är ordnat. Som jag fattat det, så har hon vaknat till och hade då rörlighet i båda fötterna.
Nu hoppas jag bara att utvecklingen håller i sig och att det går bra för henne

Nej så hemskt :cry:

Håller tummarna för att allt går bra...

känner du henne IRL? i så fall får du gärna hålla oss uppdaterade!

Jag personligen känner henne inte, men det jag snappar upp, kan jag förmedla.
Ska höra med brorsan om han känner henne. han är lika gammal och pluggar också i Luleå, så chansen finns..

Usch, så hemskt! Jag tänkte precis fråga hur det hade gått oss hundpsykologen.

Vi här hemma tänker på Dig och hoppas att vi snart får se Dig på Buke igen.

Stor kram!

*lånar knapp*

Fy vilken otäck olycka!!!

Jag hoppas att du, Clarizyria, är på benen snart och att du klarat dig från allvarligare skador. Lilla gumman!!!

*tänker på dig, hunden och alla anhöriga*

Finns en tråd på ÄU om detta som är mer aktiv, tyvärr har jag aldrig lärt mig länka (jag är för oaktiv tror jag...)

Millimetern är hos henne i Umeå och kan därför inte rapportera.

som Belzebub har koll på så har jag gjort en tråd om det här på ÄU
länk

Och med Atlaz är det bra han bor hemma hos husse nu. :)

Calazirya skrev:
Hej hopp alla buke(hund) vänner...

Kände att det var dags att göra en uppdatering ang Atlaz och mig, för att förklara varför vi inte är så aktiva...

Tyvärr går det inte så bra alls för lilla Attsi och mig och jag har varit så nere att jag inte orkat ta tag i problemet ( usch på mig ) som tyvärr bara vuxit sig större och större.

Så nu står vi och balanserar på en mycket skör tråd, dock lutar det äntligen åt det bättre hållet, nu får ni alla hålla tummarna..

För att dra den korta versionen:
Atlaz har tappat mycket förtroende för andra hundar eftersom han har varit inblandad i några slagsmål, han har börjat vakta otroligt mycket på hemmaplan och det har gått så långt att han "hotat" två äldre män rätt ordentligt...

Jag har varit världens sämta Matte då jag själv mått så dåligt att jag inte orkat med något...
Nu har jag bestämt mig för att ta tag i våra problem och på Måndag ska vi prata med en Hundpsykolog.

Han har redan visat en klar bättring då han inte längre vaktar på samma sätt som förut och dessutom misstänker han inte längre alla människor, men hundar är fortfarande ett hyffsat stort problem...

Jag hoppas verkligen vi kan ta oss ur detta, för han är ju min bebis och det sista jag vill förlora ...( har redan förlorat så mycket )

Men nu har ni lite koll iaf, håll nu tummar och tår *snälla*

Kram / C & A
Atlazsommaren05011.jpg

usch då :crazy:

*håller alla hundra tummarna* :p

Är det nån som vet hur det har gått för Calazirya? :(

Men gärna lite kollektivt till Hund också :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 812
Senast: fixi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 176
Hundträning Hej. Jag har en hund på 9 månader. Enda problemet med hunden är att den inte kan möta varken människor eller hundar. Han drar och gör...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 805
Senast: Gruvan
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 229
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar