Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Har en kompis vars hund har fått elicshia (vet inte hur det stavas). Blir denna hund återställd. Hon ska få medicin i 20 dagar. Finns...
Svar
9
· Visningar
1 372
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Har fått veta att min 5 åriga dobermannntik KAN ha problem med sina höfter. Inte alls mycket, man märker inget alls på henne förutom...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: Enya
·
Övr. Hund Vet någon om det finns en sida där man kan titta hur lång karens det är på vissa läkemedel? Min hund höftades igår, och jag undrar...
Svar
2
· Visningar
1 036
Senast: Mysgrisen
·
M
Övr. Hund Jag har en goldenhanne på snart sex år, han har lite olika problem med sin hud, bla. har han fukt/värmeexem i ljumskarna men det...
Svar
3
· Visningar
2 231
Senast: malinwiklund
·
Övr. Hund Vem är på? Är lite ensam och troligtvis jättesocial och understimulerad på söndag. Vore det inte lite skojj om vi kunder träffas...
2
Svar
24
· Visningar
1 690
Senast: falukorw
·
L
Övr. Hund Jag kollar runt en del på hundraser. Då familjen verkar liite posetivare mot att skaffa hund. Föräldrarna har haft hund, farfar har och...
Svar
10
· Visningar
2 482
Senast: Gnist
·
M
Övr. Hund Idag morrade valpen (eller ja, han är ju 6 ½ månad nu) åt mig för första gången. Jag sa till honom att gå och lägga sig (han var...
Svar
13
· Visningar
964
Senast: millansnillan
·
Övr. Hund Jag är intesserad av en Jack russel. Hur är era jack russels? Fäller de mycket i jämnförelse med en golden? Någon som vet en seriös...
Svar
7
· Visningar
1 802
Senast: Raven
·
Övr. Hund Min mamma har en gammal pudel, ca 14 år. Han har på senare tid börjat kissa inne. Det spelar ingen roll hur mycket han rastas, han...
Svar
6
· Visningar
21 191
·
Övr. Hund Ska hämta en valp om 2 veckor, berner sennen korsning, funderar lite på vad jag ska köpa för foder. Ska man ge valpfoder eller inte...
2
Svar
30
· Visningar
3 272
·
Övr. Hund Tagna igår under en lekstund ute i höstsolen. :love: Här med en av sina tre (lite för stora) tröjor, upprullad för eventuell...
2
Svar
39
· Visningar
2 299
Senast: Jozze
·
B
Övr. Hund Vi har ju en Bc hanne om är kanon på alla sätt... Problemet är att när man tillrättavisar honom så blir han så fruktansvärt...
Svar
5
· Visningar
2 325
Senast: Dean
·
Övr. Hund Skulle få hem en Bordercollie nu i veckan. I lördags blev han påkörd och under natten dog han på djursjukhuset.... :(
Svar
13
· Visningar
923
Senast: Matiz
·
S
Övr. Hund Jag har varit på en del inofficiella utställningar. Ibland kan domarna skriva saker som blir lite kul. Jag har en Jack Russel tik. Nu...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund Är det ngn som har beställt ngn örtblandning från Hippo k9 till er vovve? Har beställt till vår gamla valp Joker (8 år :D ) men...
Svar
3
· Visningar
657
Senast: belzebub
·
G
Övr. Hund Visst är han söt :love:
Svar
8
· Visningar
1 518
Senast: Gazzan
·
E
Övr. Hund Ni kan inte gissa vad uppfödaren till våra hundar har döpt en valp i senaste kullen till.. JODDLA MED SIV!! Alltså, han döper dem med...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 992
Senast: sucka
·
Övr. Hund Någon här som ska till Köping den 23/10? Vore kul att veta, för det var så många hundar anmälda!
Svar
4
· Visningar
1 119
Senast: Malin_L
·
G
Övr. Hund Hur gamla var era hundar när ni började tävla i lydnad? Vilka kurser gick ni innan? Hur gamla är era hundar och vilken klass tävlar ni i...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 216
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Debut i lydnadsklass 1 i helgen, och jag är så nöjd. I lördags skrapade vi ihop 144p och ett 2a pris. Igår fick vi 158p och ett 2a...
Svar
4
· Visningar
794
Senast: Mysgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama