Men gosh.. Knasiga namn!

Sv: Men gosh.. Knasiga namn!

Hahaha :rofl: stackars vovve :crazy: Vilket namn... men dom gör ju rätt roliga låtar iofs :banana:

Tippan skrev:
Har en "bekant" vars hund kallas för... *tadaaa*

HÖRRU!

Haha Min svärmors hund kallades för Hey you :D

Jag tyckte hon var tokig som kallade hunden för det, men det är kanske inte så ovanligt trots allt?

*lånar*
Våran hund heter Kennelnamn Tonight is the night fast han heter Kevin till vardags, och hans syster heter Kennelnamn Easy Come Easy Go.

Hi Hi............. :)

Ett litet tips...lyssna på joddla med siv så kommer du kanske förstå varför just den hunden heter så..... kan tänka mig att hon är väldigt sprallig... :D

Jag lyssnar nämligen på dom och har även besökt deras konserter och dom är helt UNDERBARA!!!! :love:

*lånar*
[kennelnamn] Fritiof Andersson.....Alma Grund......(de jag kommer på just nu)

Min förra hund, en Golden retriver hette Master Edvard Charlie i stamtavlan....

knapplån.
min vovsing heter Kingsize Neverending Nightcap. kallas för Dunder o är en GD.
Vår förra GD hetter Buzzaz Bipsie Boppsie .. kallades för Loppan!
Hennes uppfödare hade även Buzzaz coca-cola Curt =/

Inte knasigt men...

Kompisens Old English Sheepdog heter "Ready Teddy Go!" Mao Teddy.
En annan kompis har en terrier som hette "6-10", med engelsk uttal så blev det ju "Sixten"

Syrrans lilla Löwchen hane heter Kompis. Folk tittar lite ibland när man ropar på honom.
Hade en Bulle från Bodils förut, han hette Bodils Perfekta Swartsenegger... Det bidde Arne (försvenskad version av Arnold...)
Mina hundar nu har vanliga "namn" Qaisa och Nappe (Napoleon)

Jo jag var ju inne på att döpa hunden till Floppy. Men jag har fått lite kall fot angånde sådana namn. Tre ägare, tre olika hundar. De har heter typ never again och så nån efter nått läskigt program och sådana namn. ALLA hundarna har dött... En fick nån konstig sak i frambenen och avlivades innan ens 8 veckor. Den kunde inte gå med frambenen. Vet. sa att hon kunde leva och kunde då användas som avelstik!!!!!!! En söt liten valp på ett par veckor som försökte leka med sin kullsyster :( Jag gråter nästan ännu när jag tänker på hur söt och hjälplös hon var. Men vilken kämparglöd :cry: Den andra dog bara knall och fall i hjärtfel innan den var 1 år. Den tredje avlivades innan 1 för pga av många fel *hua*

Från och med nu är det bara positiva namn som gäller...

Floppy är ju en dataorpryl, men iaf...

Vet en vovve som heter kennelnamnet å sen Brusa Högre Lilla Å. Det är lite annorlunda!

min kille är värsta alkisen
Absolut Krokant :crazy:

Liknande trådar

Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 362
Senast: Sel
·
B
Övr. Hund Tycker det är lite roligt varifrån hunden fått sitt namn... Sen är ja sjukt uttråkad oxå :angel: Benso är iaf döpt efter...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 219
Senast: Turali
·
I
Övr. Hund Till midsommar kommer vårat lilla nyförärv hem! :bump: Det är ju uppfödaren som döper hundarna, men oftast blir det ju lite lustiga...
2
Svar
21
· Visningar
8 854
Senast: antiloop8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar