T
Tippan
Sv: Lydnad
Neeee de är ju superfina ju!!
Neeee de är ju superfina ju!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
lady_vip skrev:Jag gillar inte hundar med uppåtstående öron...
//E
lady_vip skrev:Thats it!!! Det blir kelpe nästa gång Synd att de är så fula bara (Fast vi har ju inte sett din)
//E
Aliide skrev:Men de ska vara röda!
lady_vip skrev:Jag är inte så insatt, men jag har som sagt bara sett en fin, och det var ca 1000 år sedan. Innan agilityns stortid, en tjej som hade en svart kelpie. Hon gick in, ställde sig mitt på banan och dirigerade sedan sin hund med enbart handtecken och flyttade sig ytterst lite, hon stod där i mitten. De vann det mesta, superduktiga. Det berättar jag för alla mina agilitytjejer, sen att det är betydligt mer avancerade banor idag är en annan sak
//E
Tippan skrev:För att hoppa lite åt sidan, men ändå... Hur mycket känner du skillnad på dina hundar? Jag vet ju att du med O har haft en del problem och kanske inte direkt så mycket gratis. Hur upplever du att ha en annan hund? Är det mycket som är lättare. Ja så där generellt. Hur känns det? Kanske känns som en konstig fråga? Jag vet ju inte hur "lätt" din yngre hund är, men det är ju helt olika raser också med helt olika förutsättningar så...