Hund-Buketräff norr om Sthlm på söndag?

Sv: Hund-Buketräff norr om Sthlm på söndag?

Har ingen bil (eller ens körkort :p ) Går det inte att ta sig dit komunalt? Benso åker också kommunalt skulle jag tro. Eller så kanske nån snäll person kan hämta upp mig nånstans :angel:
Men löradg är ändå en väldigt bra dag!

Vad har du för hund? Inte för att jag kan nu på lördag. Men kanske nån annan gång. Men jag har ingen hundanpassad bil så jag kan inte ta med vad som helst :(

Har en liten dvärg schnauzer flicka jag! Alldeles lagom storlek att ha i knät :)

Ah! Det skulle gå utmärkt! Nån stor hårig sak skulle gå husse att... Gå i taket *hmm*

Men som sagt kan jag inte på ett tag. Men jag hoppas att det kan bli nån träff senare :p

Så hur blir det på lördag? Jag å Nikita vill iaf promenera å sen fika!

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 870
Senast: Hermelin
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 235
Senast: Acto
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 196
Senast: LaMagia
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 805
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar