Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kpist skrev:Tack o hej, otrevliga tjej.
Zafir skrev:Hej där Cronis!
Det finns en uppfödare med dvärgpinscher i Värnamo Exigors heter den.
http://www.exigors.se/
Jag har mera uppfödare. Bor du i Linköping sa du?? Jag har själv en dvärgpinscher ifrån Malmö. Men vet många uppfödare runt om här..
Bellocean skrev:Hej Cronis,
Du har så rätt så =) Att köpa valp kräver en hel del förplaneringar.
Lycka till!
Kanske vi ses i ringarna någon dag när du väl har din dvärgpinschervalp =)
Ha det bra
Hej! Tackar och bugar, men det är egentligen pojkvännens vovve! Brukar kalla mig för Kaisers matte ändå, när jag är där, trots att vi inte bor ihopJättefina bilder på din Kaiser!!
Vad heter han i stamtavlenamn, kanske har jag träffat hans föräldrar vem vet =)
Ha det bra!
Britzyk Bellocean's Kennel
kpist skrev:Uppsala?
Poxz skrev:Jag blandar också alltid ihop det där, var bergsäker på att Cronis var från Uppsala eftersom det är Sveriges 4:e största stad, men det var inte så.
Annars skulle vi gå ut och äta råbiff, minsann!
Cronis skrev:Det är massor förberedelser, det jag är rädd för att att man ska betala ett "överpris" för valpen. Hoppas du tolkar det rätt, för en del tar hutlösa priser för sin hund.
Jag vet att det kostar att föda upp hundar, (jag har en vän som visserligen bara fått blandisar, och jag avlar på hästar), så jag vet att det kostar pengar.
Men å andra sidan vågar man kanske inte köpa en "billig" hund ifall det är mera "fel" på en sån, jag "dyrare" kanske är "bättre"....
Vilken djungel! :smirk:
Jozze skrev:Hej! Tackar och bugar, men det är egentligen pojkvännens vovve! Brukar kalla mig för Kaisers matte ändå, när jag är där, trots att vi inte bor ihop
Här är länk till hans data på SKK's hemsida:Kaiser
Bellocean skrev:Hehe!
Länken fungerar tyvärr inte =(