Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Här har ni en filmsnutt med Jason när han spexar lite :D! http://www.zippyvideos.com/3660391541793916/mov02742/ Hoppas nu inte...
Svar
3
· Visningar
664
Senast: linafina
·
Övr. Hund Jag mötte en sådan söt hund för några dagar sedan :love: En svart söööt Griffon! Vilken go och glad hund det var! Har suttit och...
Svar
5
· Visningar
1 274
R
Övr. Hund Jag pratade med en person härom dagen som sa att för att få äga en Dogo Argentino krävdes det licens för den räknas som vapen!!?? Jag...
Svar
4
· Visningar
801
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Så otroligt skönt! Nu när min hund börjat förstå hur spåret går till så älskar jag att lägga spår. Trots alla miljarder älgloppor...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: Poxz
·
M
Övr. Hund Så fort man pratar med hundägare här inne så får man höra "min hund behöver aldrig vara ensam längre än max 5 timmar" och liknande...
Svar
15
· Visningar
1 490
Senast: Kilauea
·
M
Övr. Hund Har fått Metacam till vovven , men e inte säker på hur många ggr/dag jag kan ge honom...Han har Borrelios, o har fått detta som...
Svar
3
· Visningar
2 007
Senast: moonlightgarden
·
B
Övr. Hund Att man kan bli så lycklig över att ha fel!! :) Fick resultatet på röntgen från SKK igår, och hunden har HD: A, AD ua, Bog ua - så...
Svar
1
· Visningar
642
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Joker har varit dålig i magen några dagar.. och idag kan man stundtals knappt klappa honom utan att han gnäller till :( Det är...
Svar
6
· Visningar
685
Senast: Sablar22
·
A
Övr. Hund Någon här som har erfarenhet av att träna inkallning med hjälp av långlina/spårlina? Har nämligen funderingar på att använda det som...
Svar
10
· Visningar
1 345
Senast: Isis
·
Övr. Hund Ja för visst har han väl vuxit lite.. ;) Här är han första gången vi såg han vid 4v ålder.. Så här såg han ut när vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
2 037
Senast: CarolaLind
·
Övr. Hund Ja nu har jag haft syjunta med mig själv igen! Och detta blev resultatet! ta bort "http://" för att se bilderna! Sydd i dubbelt...
Svar
2
· Visningar
629
Senast: Matiz
·
I
Övr. Hund Vi har en schäferkorsning. Som börjar bli torr i huden. Finns det nåt man kan tillsätta i fodret. Räcker det med vanlig matolja ?
Svar
1
· Visningar
733
Senast: Tippan
·
C
Övr. Hund Nån som har en sån som kan berätta lite om den och kanske lägga ut en bild? :)
Svar
9
· Visningar
25 384
Senast: Cronis
·
M
Övr. Hund Jag vill ha tips på trix man kan lära en snart 7 månader gammal valp. Han är inne i puberteten nu (=Vissa dagar uppför han sig...
2
Svar
20
· Visningar
1 415
Senast: millansnillan
·
Övr. Hund Jag köpte nya löparskor idag och var tvungen att testa dem. Av säkerhetsskäl tog jag med min plutten ut på min runda på 5 km. Jag låg på...
Svar
5
· Visningar
828
Senast: scesar
·
T
Övr. Hund Min hund har fruktansvärt dålig andedräkt. Jag har provat det mesta, olika "godisar" som ska va bra och någon spray och tom borstat...
Svar
8
· Visningar
1 146
Senast: Shettisar
·
M
Övr. Hund Min lille ögonsten har blivit haltt... Det började för ca 2 år sen när han började bete sej konstigt...Skrek o hade ont när han skulle...
Svar
3
· Visningar
814
Senast: marielen
·
Övr. Hund När jag var valp, underhöll jag dig med mina egenheter och fick dig att skratta. Du kallade mig ”ditt barn”, och oavsett antalet skor...
Svar
6
· Visningar
1 082
Senast: littL flower
·
Övr. Hund Jag vill se bilder på er och era hundar, gärna bilder på era sambos med hund/hundar också. Här har ni mig o Jason...
Svar
16
· Visningar
1 249
Senast: Colombia_Girl
·
A
Övr. Hund I söndags var vi och tittade ut en uuuursöt liten collietik :D Får hem underverket om drygt två veckor. Hon är döpt till Julie Amor så...
Svar
14
· Visningar
1 466
Senast: Curly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama