Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Hur gör man det? Jag har försökt med att ha handen på golvet och hålla i en godisbit. Han lägger sig då ner med framtassarna och gör...
Svar
1
· Visningar
871
Senast: Gefjun
·
T
Övr. Hund Varför ödsla bort pengar och energi på att köpa nya roliga hundleksaker? Det roligaste vi har här hemma det är husses gamla strumpor...
Svar
15
· Visningar
1 320
Senast: kem
·
T
Övr. Hund Varför har/äter era hundar kortison? I vilken dos får de tbl. och hur mycket väger hunden, samt hur länge ska de äta tbl.? Min hund...
Svar
11
· Visningar
2 393
Senast: OzzyN
·
L
Övr. Hund är dte någon mer som har en sheltie? min heter moränbackens jum-jum och är såå söt!
Svar
1
· Visningar
726
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Det känns bara så himla hopplöst! Jag grubblar hela tiden på vår lilla vovve och allt som inte fungerar mellan oss, och det gör mig så...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
10 853
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Jösses.. Idag åkte jag till klubben för att träna passivitet. Inte tränat lydnad ordentligt på 3 månader, så jag tänkte avstå ifrån...
Svar
3
· Visningar
671
·
G
Övr. Hund Min 5,5 månaders valp äter ganska dåligt. Idag t.e.x har hon bara ätit 4 dl. Känner hon själv att det är bra så eller borde jag överväga...
Svar
6
· Visningar
897
·
G
Övr. Hund Har någon någon erfarenhet med en tik som hoppat över ett löp? Min tik fick aldrig något löp denna gång eller så är den kraftigt försenad.
Svar
8
· Visningar
2 143
Senast: Muskur
·
M
Övr. Hund går freestylekurs och ska välja en låt till ett program. Rättså fartig och inte för lång.. tips?
Svar
1
· Visningar
688
Senast: Milosari
·
G
Övr. Hund Jag misstänker att våran lilla hund ska få valpar.. igen. Är det nån som vet hur lång dräktighetstiden är?
Svar
12
· Visningar
1 321
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Läget är följande och jag behöver lite råd. Jag har en 7-årig jaktgoldenhanne. Han fungerar alldeles utmärkt vid praktisk jakt...
Svar
9
· Visningar
9 089
Senast: KickiH
·
F
Övr. Hund *långt* Det är så här att min syster har haft två hundar, eller ja, hon har den ena nu, men nu ska den få en chans till innan hon...
Svar
5
· Visningar
898
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund ..Zicco (Hoppas det fungerar!)
Svar
3
· Visningar
677
·
S
Övr. Hund En dag när vi var ute och red hörde vi en jakthund som drev i skogen. Så dök den upp framför oss på vägen och både jag och sambon kände...
Svar
4
· Visningar
1 369
Senast: Sveipur
·
R
Övr. Hund Jag har aldrig varit en hundmänniska, men eftersom Klara inte ville lämna gården efter att ha varit här på semester så bestämde vi oss...
Svar
7
· Visningar
1 284
Senast: Rikkan
·
H
Övr. Hund Är det samma sak??? :confused:
Svar
3
· Visningar
6 551
Senast: Bjäbban
·
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,720706,00.html
2
Svar
27
· Visningar
1 997
Senast: Lillajag88
·
B
Övr. Hund min hund blev idag biten av en annan hund. Såret som gått genom alla hudlager ser fint ur, det rinner lite från det men bör nog hållas...
Svar
10
· Visningar
1 394
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Nu tycker jag att det är dags att visa upp min älskling, dvärgpinschern Harry. Dock är kameran kass så bilderna är tyvärr urusla, men...
Svar
10
· Visningar
1 045
Senast: Zewz
·
B
Övr. Hund Jag vill ha en hund som håller sig nära mig och inte rymmer hemma på den lilla gården. En hund som kan vakta så man kan känna sig...
Svar
12
· Visningar
1 332
Senast: Bjäbban
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama