Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Med tanke på att alla rekommenderar just sin ras oavsett önskemål från trådskaparens fråga - så vore det roligt att få veta den...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 910
Senast: Venezuelas
·
Övr. Hund Tidigare idag hade jag en intressant upplevelse. Jag hade gått med min valp till en park i närheten, framför mig på ganska stort avstånd...
Svar
16
· Visningar
1 649
Övr. Hund Man är en rolig hundägare? :D Inte skrattat så mycket på länge...
Svar
8
· Visningar
797
Senast: Matiz
·
H
Övr. Hund Min tik är ca 1,5 år och helt rumsren. Hon har löpt två gånger och efter båda löpen blivit rejält skendräktig (hon har fått Galastop som...
Svar
5
· Visningar
2 724
Senast: heylan
·
Övr. Hund Nu har lillvalpen fått mask igen:devil:. Va fanken ska man maska av med för att slippa dom äckliga slingriga spagettimaskarna?
Svar
2
· Visningar
868
Senast: Kicki_J
·
Övr. Hund enl kattungen iaf... syns inte så bra på bilden, men katten ligger verkligen å snuttar på honom :crazy: Å här försöker katten...
Svar
5
· Visningar
1 108
Senast: Meibla
·
H
Övr. Hund Hej! Vi har en liten djuraffär där jag bor som har lagt ner. Jag brukade köpa Nutra Nuggets till min hund tills för ca 3 veckor sen då...
2
Svar
21
· Visningar
2 881
Senast: Meibla
·
B
Övr. Hund Vilken är den konstigaste korsningen ni stött på?? kom å tänka på det eftersom jag idag träffade (som ägaren sa "en liten...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 978
Övr. Hund Var och röntgade Jason i fredags och idag kikade jag in på skk för att se om resultatet kommit in och det hade det! HD grad B...
Svar
5
· Visningar
761
Senast: linafina
·
A
Övr. Hund Hej! Jag har en bordercollie/golden valp på 4 månader. Jag är lite osäker på hur långa promenader man kan göra varje dag, och hur ofta...
Svar
3
· Visningar
959
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Någon som har en sån? Berätta gärna! *nyfiken* :)
Svar
2
· Visningar
776
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund hur många kullar per år får man ta innan man måste betala skatt? sen hur många kullar per tik är standard att ta?
Svar
11
· Visningar
4 462
Senast: Jaahl
·
L
Övr. Hund när han va liten! http://photo.starblvd.net/~labert/1-1-1.jpg?i=1064397983&pw=*2AC53F48D44D Lilla tomtenisse.. :love: Visst va han söt...
Svar
3
· Visningar
1 042
Senast: giowanna
·
C
Övr. Hund Vi vill skaffa en hund till, men valet av ras är minsann inte det lättaste. Vad vi har: 1 jackrussel tik polis. 1 Engelsk Staff...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
6 548
Senast: prelude
·
B
Övr. Hund Jag å Benso ska bli grymma :D Vi behöver det hela familjen... och eftersom ingen annan riktigt har tid så blev det jag som fick det...
Svar
6
· Visningar
797
Senast: Benso
·
T
Övr. Hund hej jag och paddy (min hund) har börjat träna lite viltspår och jag undrar om det är nån som vet om det går o träna på vintern ,när det...
Svar
7
· Visningar
1 574
Senast: Duvan
·
T
Övr. Hund för ett tag sedan hittade jag jättebra agility ban- hemsidor klass ett och två men jag råkade tvätta banorna i tvättmaskinen (asså dom...
Svar
1
· Visningar
774
Senast: Geezer
·
P
Övr. Hund Verkar finnas gott om kunnigt hundfolk här trots att det är ett hästforum, så jag gör ett försök... Jag mår verkligen pest just nu...
Svar
8
· Visningar
1 195
Senast: Marre.N
·
S
Övr. Hund Hej! Tänkte skapa en fri diskussion om skällande hundar, jag menar inte hundar som skäller oavkortat utan skäller då och då när de...
Svar
5
· Visningar
1 521
Senast: Vaccan
·
G
Övr. Hund och det ser ut att bara bli värre och värre. Se bl.a denna otäcka bild... http://www.skrattnet.se/images/joke_pic/240.jpg...
Svar
8
· Visningar
1 244
Senast: Minerva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama